Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-31, 20:34
  #289
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hon är fet.

Inget fel på att vara fet, men kors i taket så kanske jag tycker att man borde göra något åt det om man är missnöjd?

Hon är missnöjd, men vill inte göra något åt problemet. God natt.


Hon kan verkligen inte ta ansvar för något själv it seems, alltid är det någon annans fel,
och alla svagbegåvade idioter som säger att hon är en föööööreeebiiiiiiild måste ju ha stora fel..
Justja, det är patriarkaaaaateeeeets fel att hon är fet...
Citera
2015-07-31, 20:46
  #290
Medlem
Äppelbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag är riktigt intresserad av att se hur hennes värden ser ut med den kroppshyddan.
Jag förstår hur hon tänker, jag har varit där själv för lääängesedan, hon är bitter som fan på alla som är smala, avundsjuka så det heter duga.
Ändrar man sin kost och RÖR på sig, så kommer man tappa vikt.

Hela jävla människan är förvisso helt jävla äcklig, och så glorifierar hon övervikt, och säger att hon "hånas", visst, bilden mot övervikt är inte snäll, MEN det är fan INTE hälsosamt, när ska folk fatta det?

Hennes headerbild påminner starkt om den fula jävla serien i Metro, den som bara mååååste ta upp feministiska saker ibland, den ger mig fan obehag!

Nej alltså det går inte att göra något åt! Det är sant, hon har sagt det till fler så det måste vara en sanning.
Citera
2015-07-31, 22:57
  #291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hon är fet.

Inget fel på att vara fet, men kors i taket så kanske jag tycker att man borde göra något åt det om man är missnöjd?

Hon är missnöjd, men vill inte göra något åt problemet. God natt.

Vad jag förstår är hon inte främst missnöjd med sin fetma, utan hur samhället behandlar feta. Och hon har väl en poäng i det, kan jag tycka.
Citera
2015-07-31, 23:47
  #292
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Vad jag förstår är hon inte främst missnöjd med sin fetma, utan hur samhället behandlar feta. Och hon har väl en poäng i det, kan jag tycka.

Egentligen inte.

Hon vill vara en förebild. Och hon tycker att det är jobbigt att vara fet. Och hon beklagar sig över detta faktum hela tiden. Att vara fet är ett lyxproblem.
Citera
2015-08-01, 00:13
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Egentligen inte.

Hon vill vara en förebild. Och hon tycker att det är jobbigt att vara fet. Och hon beklagar sig över detta faktum hela tiden. Att vara fet är ett lyxproblem.

Vad jag sett tycker hon att det är jobbigt att vara fet just på grund av samhällets taskiga behandling av feta. och det har hon en poäng i, för oavsett hälsorisker med fetma och bla bla, finns det knappast några goda anledningar att göra sig lustig över tjocka personer och liknande. Man lär inte kunna mobba dom smala i vart fall.
Citera
2015-08-01, 00:53
  #294
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äppelblom
Nej alltså det går inte att göra något åt! Det är sant, hon har sagt det till fler så det måste vara en sanning.

Haha ja, för man litar nog på vad hon har att säga
Med ett minskat kaloriintag och mer motion kommer denna koloss att bli smärt, men hennes instagram säger ju något helt annat, milkshake och drinkar till höger och vänster , om man lämnar en kommentar om att hennes leverne är allt annat än sunt, blir man givetvis blockad , och kommentaren ryker snabbt som bara fan, sanningen svider en del
Citera
2015-08-01, 03:36
  #295
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Haha ja, för man litar nog på vad hon har att säga
Med ett minskat kaloriintag och mer motion kommer denna koloss att bli smärt, men hennes instagram säger ju något helt annat, milkshake och drinkar till höger och vänster , om man lämnar en kommentar om att hennes leverne är allt annat än sunt, blir man givetvis blockad , och kommentaren ryker snabbt som bara fan, sanningen svider en del

Vad skrev du?
Citera
2015-08-01, 03:46
  #296
Medlem
FJLGs avatar
Hon har ju skrivit om det förut på twitter/bloggen men här kommer ännu en bekräftelse på att LD ska försöka skaffa en tredje unge: https://instagram.com/p/5cDPT0Mk6B/?...by=ladydahmers
Citera
2015-08-01, 09:51
  #297
Medlem
Äppelbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Haha ja, för man litar nog på vad hon har att säga
Med ett minskat kaloriintag och mer motion kommer denna koloss att bli smärt, men hennes instagram säger ju något helt annat, milkshake och drinkar till höger och vänster , om man lämnar en kommentar om att hennes leverne är allt annat än sunt, blir man givetvis blockad , och kommentaren ryker snabbt som bara fan, sanningen svider en del

Ja jag blev blockad efter att ha sagt några väl valda ord. Dock inget elakt men det passade inte och då blir det block! Det är svårt att diskutera med en sån person som inte är intresserad av något annat än sin klubb för inbördes beundran.
Citera
2015-08-02, 19:48
  #298
Medlem
Nu verkar hon föra någon slags kampanj om att övervikt är sunt och att forskarna är köpta för att föra ut budskap om att du blir tjock om du äter fel och inte motionerar.
Tydligen är det bara gener och dålig förbränning som gör att du är tjock.
Citera
2015-08-02, 19:48
  #299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Äppelblom
Ja jag blev blockad efter att ha sagt några väl valda ord. Dock inget elakt men det passade inte och då blir det block! Det är svårt att diskutera med en sån person som inte är intresserad av något annat än sin klubb för inbördes beundran.

Jag är sedan länge blockad av henne av just samma anledning. Hon (och många andra i hennes manshatande klubb) gör alltid så med folk som ifrågasätter henne.
Citera
2015-08-03, 12:11
  #300
Medlem
FJLGs avatar
https://instagram.com/p/54FtFpsk8I/?...by=ladydahmers

Hon lever ju i en fantasivärld..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback