Citat:
Ursprungligen postat av
Inhalator
Det beror nog på hur mycket Pelle trafikerar deep Web, och vad han använder det till.
Självklart, men ska nog till rätt grova brott eller liknande för att någon skulle få upp ögonen (om ens då).
Jag menar bara att som normalamvändare ska man nog inte oroa sig speciellt mycket över att någon sitter och går igenom ens webbhistorik. Själv använder jag inloggning i Google chrome då det är grymt smidigt att få det synkat mellan alla mina saker. Betyder ju också att jag skickar min data till Google.
Är samma sak med Windows tänkt jag mig. Vill man ha alla dessa smidiga backups/synkningar får man offra att det sparas på en server någonstans.