2006-10-29, 12:09
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saos
Du briljerar med din verlgsna retorik.

Enligt din definition r stmning hur mycket sng som hrs p lktarna. D lr vl turkarna ligga nra toppen.

Nej fr man ska skta sig p arenan med.Inte leva helvete och hugga folk...Turkarna r svinen som ska banlysas frn europeiska matcher verhuvudtaget.

Jag sger inte att Italien r smst p lktarkultur.Jag sger att England r ett snpp hgre.Smst av alla r Spanien.Om vi nu rknar dom stora ligorna.
Citera
2006-10-29, 13:47
Medlem
Carolus.Rexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Nej fr man ska skta sig p arenan med.Inte leva helvete och hugga folk...Turkarna r svinen som ska banlysas frn europeiska matcher verhuvudtaget.

Jag sger inte att Italien r smst p lktarkultur.Jag sger att England r ett snpp hgre.Smst av alla r Spanien.Om vi nu rknar dom stora ligorna.

Haha, fr ngonsin turkar titta p sina matcher? Tycker mig alltid se matcher infr tomma lktare nr jag rkar flippa p en turkisk match.
Citera
2006-10-29, 13:49
Medlem
Carolus.Rexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Urskta, vad kallas/kallades Arsenals hemmaarena?

Emirates Stadium?
Citera
2006-10-29, 13:52
Medlem
Nisse76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carolus.Rex
Emirates Stadium?
Det r namnet p deras nya arena ja. Men gamla Highbury kallades vl fr "The Library" om jag inte minns fel, eftersom det var s tyst dr.
Citera
2006-10-29, 13:56
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Urskta, vad kallas/kallades Arsenals hemmaarena?

Den heter The Emirates staduim och r sponsorad av dessa Herrar.
http://img127.imageshack.us/img127/2...sheroesme1.jpg
Citera
2006-10-29, 13:58
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Den heter The Emirates staduim och r sponsorad av dessa Herrar.
http://img127.imageshack.us/img127/2...sheroesme1.jpg
LOL...
Du har bra humor...
Citera
2006-10-29, 16:47
Medlem
Fula Gubbens avatar
Mste ha sett en 6-7 matcher med Cagliari i r och det r ett lag som r ltt att gilla. Man spelar effektivt och disciplinerat med begrnsade resurser, och har tv mycket bra offensiva spelare i Esposito och Suazo. I dag briljerade ven den rdhrige Biondini med ett antal tekniska nummer i vrldsklass. Ser ut som man fr med sig 3 pong mot Sampdoria, och jag kan inte tnka mig annat n att sardinerna kommer att hnga kvar ven detta r.

Sampdoria var sorgligt bleka, men r frhoppningsvis bttre p hemmaplan. Viallis och Mancinis dagar knns mycket avlgsna...

- F.G
Citera
2006-10-29, 17:03
Medlem
Fan Chievo torskade igen tyvrr s ser det ut som om de flygande snorna ker ur ir, knns redan krt faktist, sorgligt sorgligt
Citera
2006-10-29, 17:05
Medlem
Slklubbarns avatar
Sknt att det brjar lossna fr Zlatan.
Citera
2006-10-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Mste ha sett en 6-7 matcher med Cagliari i r och det r ett lag som r ltt att gilla. Man spelar effektivt och disciplinerat med begrnsade resurser, och har tv mycket bra offensiva spelare i Esposito och Suazo. I dag briljerade ven den rdhrige Biondini med ett antal tekniska nummer i vrldsklass. Ser ut som man fr med sig 3 pong mot Sampdoria, och jag kan inte tnka mig annat n att sardinerna kommer att hnga kvar ven detta r.

Sampdoria var sorgligt bleka, men r frhoppningsvis bttre p hemmaplan. Viallis och Mancinis dagar knns mycket avlgsna...

- F.G

Mrkligt att de nnu inte lyckats vinna. Fantastiskt att de lyckats behlla Suazu och Esposito, som mnga storklubbar jagat. Dr ser man skillnaden i ligor, att Cagliari siktar hgt trots begrnsade resurser. Om dessa spelare eller fr all del ngra av de andra som t ex Langella, spelat i ett allsvenskt lag hade de frsvunnit direkt.

PS Jag vet att sardiner lter roligare, men det heter sarder.
Citera
2006-10-29, 18:43
Medlem
Calico Jacks avatar
Det var underhllning p hg niv nr Fiorentina tog emot Palermo. Hade Toni satt hlften av sina chanser fr laget frn Firenze d hade kanske Palermo inte vunnit men som tur gjorde han inte det och Palermo visar att de kan bli Juves ersttare i toppen av Serie A. Di Micheles tv-fots-dribblingar i Fiorentinas straffomrde frtjnade bttre de. Jaja, han mlade en gng i matchen i alla fall och det fr rknas som godknd.
Citera
2006-10-29, 18:54
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25

Har du sett en match p plats i Italien? De enda i England som har ngorlunda bra stmning r vl Liverpool men ven de r trkiga, det enda de kan sjunga r you'll never walk alone. Och dina kra headhunters kan bara skrika Chelsea, Chelse, Chelsea..., Chelsea, Chelsea, Chelsea. Och? Vad hnder sen? I England har de bara sittplatser numera det sger vl allt om stmningen. Tifoshowen och stmning i Italien innan matcherna eller mellan halvleks pausen speciellt i derbyn och storta matcher kan ingen i vrlden mta sig med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in