2006-12-04, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Totti r en sorts gud, s jag hller en tumme fr Roma. Hoppas dock framfr allt p en bra och laddad match, grna med lite lktar-box och konstiga fascistiska undertoner

- F.G

Tyvrr r inte Di Canio med lngre. En spelare som hade hjt temperaturen ytterliggare. Inte minst p lktaren.

Och jag hler med dig, just nu tycker jag att Totti r bst i vrlden.
Citera
2006-12-05, 20:19
Medlem
Meanmachines avatar
Tv4 plus sänder Rom-derbyt om nu någon mot förmodan missat detta.
Citera
2006-12-06, 20:24
Medlem
MeatAbstracts avatar
Om Totti nd kunde spelat fr Inter. Tack vare Totti ogillar jag inte Roma s mycket som alla andra lag
Citera
2006-12-06, 22:08
Medlem
Nina Hartleys avatar
Hrligt att Curva Nord, fr frsta gngen ir, ska sluta upp Curva Nord och sttta laget.

Blir nog inte heller ngra strre problem fr er som ska ner att fixa biljett p plats. n s lnge bara runt 50 000 biljetter slda!
Citera
2006-12-06, 22:13
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Härligt att Curva Nord, för första gången iår, ska sluta upp Curva Nord och stötta laget.

Verkligen. Sen vet jag inte om jag tror på det där med inga 'anti-roma-ramsor'...
De hinner nog omvärdera det beslutet under matchens gång.
Citera
2006-12-06, 23:55
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Verkligen. Sen vet jag inte om jag tror p det dr med inga 'anti-roma-ramsor'...
De hinner nog omvrdera det beslutet under matchens gng.

Jo, vi frse. Vill "topboysen" (h, vad ljligt ord) p CN visa tacksamhet och drmed inte hna Roma s blir det ju s frmodligen. Men visst, det kommer ju skert sjungas en hel del "Roma Merda-snger" nd, fast nu i lite mildare versioner.

Inte mnga dagar kvar nu, jag lngtar!
Citera
2006-12-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Jo, vi frse. Vill "topboysen" (h, vad ljligt ord) p CN visa tacksamhet och drmed inte hna Roma s blir det ju s frmodligen. Men visst, det kommer ju skert sjungas en hel del "Roma Merda-snger" nd, fast nu i lite mildare versioner.

Inte mnga dagar kvar nu, jag lngtar!

Mycket riktigt blev det som vntat att Totti stod ver Valencia-matchen. Allt fokus mot ligan och framfrallt mot Lazio. Fast denna gngen tror jag att Lazio r mer taggade n Roma, de har inget annat att se framemot denna ssongen.
Citera
2006-12-08, 23:11
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Tyvrr r inte Di Canio med lngre. En spelare som hade hjt temperaturen ytterliggare. Inte minst p lktaren.

Och jag hler med dig, just nu tycker jag att Totti r bst i vrlden.
Allvarligt talat, Totti bst i vrlden?
Han r alldeles fr verskattad.
Citera
2006-12-08, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Allvarligt talat, Totti bst i vrlden?
Han r alldeles fr verskattad.

En vild gissning: du har inte sett s mnga matcher han har spelat sista tiden.

Sju ml p fyra matcher och fantastiskt spel. Just nu r han vrldens bsta spelare. Han hade en fantastisk period ( bl a Romas elva raka vinster) innan han blev skadad ocks, och nu r han nog nnu bttre.
Citera
2006-12-09, 03:21
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
En vild gissning: du har inte sett s mnga matcher han har spelat sista tiden.

Sju ml p fyra matcher och fantastiskt spel. Just nu r han vrldens bsta spelare. Han hade en fantastisk period ( bl a Romas elva raka vinster) innan han blev skadad ocks, och nu r han nog nnu bttre.

Tyvrr s missade han ju dom sista matcherna nr rekordet slogs. Men att se honom p lktaren och vid sidan av planen under Lazio-matchen nr rekordet slogs var riktigt hftigt!

Forza Giallorossi! :character56:
Citera
2006-12-09, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Tyvrr s missade han ju dom sista matcherna nr rekordet slogs. Men att se honom p lktaren och vid sidan av planen under Lazio-matchen nr rekordet slogs var riktigt hftigt!

Forza Giallorossi! :character56:

Det har du helt rtt i. Roma kan spela riktigt bra ven utan honom, vilket frmodligen ven matchen mot Valencia bevisade (jag sg den inte). Men med Totti p plan s kan de spela fantastisk fotboll.

Jag hoppas att de fortstter att spela bra, s att Serie A blir en hrlig duell. ven om detta gr ut ver CL-insatserna. Bde Inter och Roma vill verkligen vinna ligan.
Citera
2006-12-09, 18:15
Medlem
Brjar bli taggad nu. Ngra frn FB som ska se den p plats?
Forza Lazio!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in