2015-07-06, 16:35
Medlem
Någon som provat Loop cans ? http://www.graffitiboxshop.de/epages/61173948.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61173948/Products/1200-0124
Citera
2015-07-06, 17:59
Medlem
vanligvaniljs avatar
Tänkte beställa lite cans från Henxs men såg att den har varit offline ett tag så jag undrar vad finns det mer för sidor som säljer cans till ett bra pris
Citera
2015-07-06, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligvanilj
Tänkte beställa lite cans från Henxs men såg att den har varit offline ett tag så jag undrar vad finns det mer för sidor som säljer cans till ett bra pris

Undrar detsamma, tänkte köpa ca 100 burkar, men nån bulk rea får man inte i greedy sweden.
Citera
2015-07-06, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligvanilj

inflammable.de har ganska bra erbjudanden när man köper storpack och billig frakt vid ett visst belopp.
Citera
2015-07-07, 11:00
Medlem
Tjena!

Kan inte prata för hela Sveriges återförsäljare, men åtminstone för vår del så är det inte att vi är "greedy" utan vi försöker redan göra det omöjliga, för att vi vill att det ska målas mera i Sverige.
Vi har pressat priserna lägre än vad som går i princip, så istället för att ge mängdrabatt så ger vi "rabatt" hela tiden..

Vill ni se bättre deals i Sverige så försök handla här så butikerna växer och kanske kan få ner priserna ännu mer!

//Urbn Arts
Citera
2015-07-29, 11:23
Medlem
TimmuTyrners avatar
Hur funkar det för er med en NY Fat på nya Mtn Speed?
Tyckte bara att det blev skit själv när jag körde.
Citera
2015-07-31, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmuTyrner
Fungerade inte heller speciellt bra för mig. Kladd o fanskap.
Citera
2015-08-01, 01:02
Medlem
Såg att highlights har randomburkar nu igen. Någon som har testat?
Citera
2015-08-01, 01:36
Medlem
Citat:
Overkill? Kan det vara så att det är hardcore valv? Prova med en rusto-fat!
Citera
2015-08-02, 13:08
Medlem
-Mackan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klottrig
Såg att highlights har randomburkar nu igen. Någon som har testat?

Beställde ett par, helt ok färg för det mesta.
Verkar vara re-brandade burkar, för under en etikett såg jag att det var någon chrome från tjeckien.

Funkade finfint även om den kanske inte ville följa mina caps.

Och jag vill varna för en burk som kommer med en röd ny-fat liknande cap, byt inte cap! Fick en hel hand full med färg av den och då hade jag inte ens lyckats tömma halva, den kastades för jag pallade inte ha så mycket färg på allt jag hade på mig!
I övrigt, billiga fylls och vissa håller rätt bra standard!
Citera
2015-08-02, 17:18
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:

Körde med ett smalare än så, och det dammade som fan! fick laga med mtn black! den var verkligen Speed! dock grym att taga med!
Citera
2015-08-02, 19:28
Medlem
korvryttarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilsnut
Någon som provat Loop cans ? http://www.graffitiboxshop.de/epages/61173948.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61173948/Products/1200-0124

En månad sent men, Loop är som jag förstått det ett ganska nytt märke och färgerna är under utveckling, av egen erfarenhet kan jag rekommendera dom, vissa ljusare färger täcker lite dåligt men det mesta är bra!

Finns för övrigt både svenska mark och internetbutiker som säljer loop så det är inte nädvändigt att beställa från tyskland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in