Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-07-28, 23:30
Medlem
Han har ju rätt om alla er källarrunkande smygrasister som gömmer sig på Flashback så jag kan bara anta att han har rätt om SD också. Skönt att någon belyser skiten!
Citera
2015-07-28, 23:46
Medlem
hippykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dendaralasse
Han har ju rätt om alla er källarrunkande smygrasister som gömmer sig på Flashback så jag kan bara anta att han har rätt om SD också. Skönt att någon belyser skiten!

Men hallå. Sverigedemokraterna är inte rasister. Inte deras väljare heller. Dom bara hatar negerer, araber, zigienare, bögar, självständiga kvinnor och människor som säger något negativt om PARTIET.

Fan lär dig.
Citera
2015-07-28, 23:47
Medlem
Polaritixs avatar
Med tanke på svenska politikers mindervärdiga nivå säger det en hel del att jag är glad att han inte tog sig in i riksdagen. Vad kan vara värre än en naiv, trångsynt och idealistisk människa med makt över ett våldsmonopol?
Citera
2015-07-28, 23:54
Medlem
Stakeholders avatar
Vem förnekar att det finns idioter i SD, på samma sätt som det finns pedofiler i Miljöpartiet, skattefuskare bland socialdemokrater, mördare bland vänsterpartister etc.

Ett starkt växande parti har naturligtvis initialt en stor andel som inte passar in, speciellt när Löfven kallar dom nazister, klart att nazister söker sej dit då.
Citera
2015-07-29, 00:06
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Inget nytt har framkommit med Nilssons text, vad SD är ett för parti vet vi sedan tidigare.

Vad som är mycket mer intressant är partiets kopplingar till nätmobben, SD:s fotfolk på nätet, som sprider hat och hotar, hur styrs detta? Uppmanar partiet medlemmar att "kriga på nätet"?
Den dagen vi får svart på vitt att partiledningen står bakom hetsen då är trovärdigheten för alltid körd i botten.

Alla åsikter och beslut privatpersoner tar i sina liv kommer inte från kära staten din förruttnade kommunist. Alla "troll" du ser är en folkrörelse. Stor del av svenska folket har vaknat upp för att de vilka snevridna människor som styr och sättet agendan.

skulle hela SDs ledning sprängas i luften av någon vänstertok hade folket gjort statskupp. Var glad att ni har mes-nationalisterna som svenskarna kan lägga sitt hopp på istället för att hänga folk offentligt på torg.
Citera
2015-07-29, 00:13
Medlem
weltalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Vem förnekar att det finns idioter i SD, på samma sätt som det finns pedofiler i Miljöpartiet, skattefuskare bland socialdemokrater, mördare bland vänsterpartister etc.

Ett starkt växande parti har naturligtvis initialt en stor andel som inte passar in, speciellt när Löfven kallar dom nazister, klart att nazister söker sej dit då.

Bara av den anledningen att de har växt så fort borde de ha lite fler idioter.
Citera
2015-07-29, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Inget nytt har framkommit med Nilssons text, vad SD är ett för parti vet vi sedan tidigare.

Vad som är mycket mer intressant är partiets kopplingar till nätmobben, SD:s fotfolk på nätet, som sprider hat och hotar, hur styrs detta? Uppmanar partiet medlemmar att "kriga på nätet"?
Den dagen vi får svart på vitt att partiledningen står bakom hetsen då är trovärdigheten för alltid körd i botten.

Du fattar ingenting,, du kan plocka bort Sd,, men hatet kvarstår och växer varje dag hos majoriteten av Svenska folket, eftersom vi i 25 års tid "tvingats" i en diktatur liknande stil (av Mod/Soc) att betala för en massinvandring som nu ska genomföra ett kulturellt folkmord.
Citera
2015-07-29, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskkork
http://jesperwhu.blogg.se/2015/july/darfor-lamnade-jag-sd.html

Väldigt intressant läsning!

Vad har ni för tankar runt texten?

Inget nytt, bekräftar bara vad jag för länge sedan insett.

Citat:
Ursprungligen postat av hippykiller
Men hallå. Sverigedemokraterna är inte rasister. Inte deras väljare heller. Dom bara hatar negerer, araber, zigienare, bögar, självständiga kvinnor och människor som säger något negativt om PARTIET.

Fan lär dig.

Du glömde media, homosexuella och folk som vill ha kvar aborträtten.

Citat:
Ursprungligen postat av envoke
Alla åsikter och beslut privatpersoner tar i sina liv kommer inte från kära staten din förruttnade kommunist. Alla "troll" du ser är en folkrörelse. Stor del av svenska folket har vaknat upp för att de vilka snevridna människor som styr och sättet agendan.

skulle hela SDs ledning sprängas i luften av någon vänstertok hade folket gjort statskupp. Var glad att ni har mes-nationalisterna som svenskarna kan lägga sitt hopp på istället för att hänga folk offentligt på torg.

Har du skrivit något inlägg någon gång utan att nämna kommunist?
Man skulle nästan kunna tro att du beroende....
Citera
2015-07-29, 02:42
Medlem
zala's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maesterminten
Nu har jag inte läst bloggen själv, men vad jag uppfattat genom tråden var de antisemitiska konspirationsteorierna att någon hävdat att svensk media ägs utav judar. Detta är inte direkt någon konspirationsteori då nästan samtliga av Sveriges största medier ägs utav Bonnier; TV4, DN, Dagens Industri, Expressen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bonnierkoncernen
https://sv.wikipedia.org/wiki/Bonnier_(sl%C3%A4kt)
Jag skummade bara igenom texten snabbt men jag tror att detta är det som Extasis pratar om:
Citat:
Samma kvinna hade på en middag efter ett styrelsemöte suttit och pratat med mig om att det måste finnas ”en överstatlig konspiration” i hela västvärlden som ”tvingar oss att vara toleranta och öppna för exempelvis homosexuellas rättigheter och mångkultur”.
Vilket är långt ifrån att endast hävda att svensk media ägs utav judar.
Citera
2015-07-29, 04:52
Medlem
StefanHeterJags avatar
Helt klart "falseflag"-infiltratör.

Vi kommer se hundratals sådana ju närmare valet vi närmar oss. De kommer berätta värre och värre historier som ska skrämma bort väljarna från SD. Det kommer berättas om den dolda agendan, den dåliga människosynen, nazistfester, hakkors och gud vet vad.

Och så får SD 10% till. För vem fan bryr sig vad den förljugna äckelmedia skriver när verkligheten är utanför dörren.

Även om det skulle finnas bild på Åkesson ätandes en levande bebis på löpet så skulle inte det ändra nånting alls, inte ens om han offrar en bebis varje morgon innan frukost.

Det äckliga med att SD växer är att det kommer in äckelmoderater och äckelsocialdemokrater och annat pack i partiet (nånstans måste ju väljarna komma ifrån), så SD blir lite som Sverige, översvämmat av emigranter, fast från andra partier istället för länder. En hel del av de nya väljarna kommer även att etablera sig med partipolitiskt arbete och kan komma att försöka föra sitt tidigare partis politik inom SD eller agera infiltratör, sabotera, köra falseflag-rapporteringar till media. Men men, man kan inte både äta kakan och ha den kvar...
Citera
2015-07-29, 05:01
Medlem
RadioDDR1s avatar
Efter att ha läst hans text så tror jag att Jesper skulle trivas bättre i Miljöpartiet De Gröna.
Senast redigerad av RadioDDR1 2015-07-29 kl. 05:09.
Citera
2015-07-29, 05:16
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Helt klart "falseflag"-infiltratör.

Vi kommer se hundratals sådana ju närmare valet vi närmar oss. De kommer berätta värre och värre historier som ska skrämma bort väljarna från SD. Det kommer berättas om den dolda agendan, den dåliga människosynen, nazistfester, hakkors och gud vet vad.

Och så får SD 10% till. För vem fan bryr sig vad den förljugna äckelmedia skriver när verkligheten är utanför dörren.

Även om det skulle finnas bild på Åkesson ätandes en levande bebis på löpet så skulle inte det ändra nånting alls, inte ens om han offrar en bebis varje morgon innan frukost.

Det äckliga med att SD växer är att det kommer in äckelmoderater och äckelsocialdemokrater och annat pack i partiet (nånstans måste ju väljarna komma ifrån), så SD blir lite som Sverige, översvämmat av emigranter, fast från andra partier istället för länder. En hel del av de nya väljarna kommer även att etablera sig med partipolitiskt arbete och kan komma att försöka föra sitt tidigare partis politik inom SD eller agera infiltratör, sabotera, köra falseflag-rapporteringar till media. Men men, man kan inte både äta kakan och ha den kvar...

Jag tror nog snarare att det kommer att bli så att de flesta av alla dessa exsossar och exmoderater kommer att försöka införa socialdemokratisk politik och moderat politik i Sverigedemokraterna så som den såg ut INNAN den politiska korrektheten ockuperade S och M, som på 80-talet ungefär. Redan idag är SD ett utpräglat mittenparti på grund av att det är en smältdegel av S&M-människor (kan misstolkas )
Senast redigerad av thewellovedone 2015-07-29 kl. 05:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in