Citat:
"Samma kvinna hade på en middag efter ett styrelsemöte suttit och pratat med mig om att det måste finnas ”en överstatlig konspiration” i hela västvärlden som ”tvingar oss att vara toleranta och öppna för exempelvis homosexuellas rättigheter och mångkultur”
Helt ärligt - stämmer inte detta då? Det enda som kanske inte är på pricken är att det är en konspiration (snarare helt öppet) - men nog fan är det en i mångt och mycket en europeisk överstatlig överenskommelse att etablissemanget ska trycka ner bögpropaganda i halsen på sina medborgare i pari och minut.
Citat:
Då satt nämligen en företrädare och lyssnade på vitmaktmusik
Jaaaa! och på Smålands nation i Lund har de ALDRIG (på heder och samvete) spelat en enda låt av knutna nävar...
Citat:
Han berättade då om hur han hade fått ”komma till” en kväll på krogen.
Jaaa! Det har ALDRIG knullats inom vänster... Hur fortplantar sig egentligen vänsterparister? Celldelning? Hermafroditer? Sticklingförökning? Kloning? Ympning?
Och ingen vänsterpartist har någonsin ljugit om sin karriär för ett ligg? Aldrig? Inte ens han på smålands nation som sa att han hans pappa träffade Krusse under en KPMLr resa till sovjet på tidigt 60-tal?
Citat:
Vartenda möte förekom minst ett fall då någon objektifierade kvinnors kroppar och jag kan tro att de tyckte att jag var en riktig fjolla som inte ville vara med i jargongen.
Oj låter som en vanlig kväll med MUF på Stureplan eller i Båstad under tennisen...
Citat:
Jag vill minnas att jag lyfte fram problemet med att partiet ses som nazistiskt av många.
De flesta har nog en helt annan definition av MÅNGA än den här killen. Men om Löfven, Arnstad och Ernman utgör många så - okej då...
Citat:
Bakom den polerade ytan ligger ett ruttet lik.
Jo men ärligt - under vilken polerad yta finns det INTE ett ruttet lik? Dra den om Bellman och tysken också...
Killen är ju ett skämt. En oerhört bedrövlig analys av - ja vadå. Kan inte komma på vad han egentligen vill ha sagt utom att han borde gått med i scoutern och inte ett ungdomsförbund.