Citat:
Ursprungligen postat av
glimmande
För tillfället så känns Sverigedemokraterna som teflonpartiet nr 1. Den där galna bombnazisten i Falkenberg med sd-mor försvann direkt. Åkessons kompissupande med Ultima Thule skiter folk fullständigt i. Ganska intressant hur sd antagligen är det mest skandalresistenta partiet just pga medias långvariga negativa behandling som gjort att normalt folk helt enkelt slutat bry sig.
Nu anser jag att SD driver de flesta frågor åt rätt håll och sympatiserar därför med dom.
Men i alla fall.
Bombkillen var ju ett vagt långskott från MSM och Thule-"skandalen" är så skrattretande så det inte ens behöver kommenteras. Gör det ändå. Hade varit ungefär lika mkt "skandal" som om det hade varit Gessle han tagit en öl med. UT var ju av majoriteten socialt accepterade redan på 90-talet även av de som inte gillade musiken.
Men om vi leker med tanken att man inte gillar SD och tror att Jimmie och UT har gaskammare bakom studion osv men förstår att dagens politik driver Sverige rakt
ned i avgrunden, vad ska du då rösta på?
Finns liksom inget alternativ.
SD= vi har en chans att rädda landet.
7K= garanterat kört.
Det är därför SD är untouchable enligt mina politiska lekmannateorier. Samt givetvis ditt eget konstaterande att MSM så länge kastat skit på dom att folk bara blir förbannade när nya "skandaler" smackas upp på löpen.
Ont/ Är med i Inizios panel sedan Juni. Har dock inte fått några frågor om partisympatier i Juli.
Kan kanske bero på att jag uppgav att jag röstade SD i höstas

Stämmer även jag in i att det är trist att Yougov har semester i dessa ljusa tider för oss sverigevänner.