2015-07-27, 20:04
Medlem
Som att inte försvaret var nog värdelöst redan? Med alla inkvoterade tjejer och svartingar. Ska vi nu massrekrytera sodomiter också? Haha. Ja man måste ju ändå kunna skratta åt förfallet. Men en dag ska förrädarna hänga.
Citera
2015-07-27, 20:12
Medlem
KometenKommers avatar
Alla vet redan att det så kallade svenska försvaret är ett stort skämt och detta tilltag lär inte öka den redan extremt låga försvarsviljan ännu mer. Tvivlar på att dagens svenska försvar ens klarar att bekämpa ett kuppförsök. Vem är egentligen beredd att dö för att skinkprinsar och korvryttare på Södermalm ska få hålla sin löjliga parad varje år?
Citera
2015-07-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Den massiva kritiken kommer från SD:s nätmobb som inte har så mycket annat att göra. Militären, ja t.o.m. militären har övergivit heteronormativa hegemonin, sverigedemokraterna och aphögern är väldigt ensamma ute i kylan. Men vad fan, vad förväntas när man går 70 år i otakt med demokratin?

Jag trodde du var pro-islam?
Citera
2015-07-27, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Uttalande om varför de ändrade profilbild fram och tillbaka:

https://www.facebook.com/forsvarsmakten/posts/1699565640265527?hc_location=ufi

Vad fan ska vi med ett försvar till om alla har lika mycket värde? Vad ska de försvara och mot vad? Allt är ju exakt lika bra ju?
Citera
2015-07-27, 20:48
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Tja nått måste dom ju försvara då dom inte kan försvara landet i sig.

Ahaaaaaa!
Troligtvis helt rätt!
En FM som är fullt upptagen med Genus och HBTQXYZ måste ju också visa upp det på Fejjan.

Jaga ryska Ubåtar i svenska vatten har vi ju kommersiella vrakletare för.
Vilket djävla tragiskt skämt denna så kallade FM har blivit.
Citera
2015-07-27, 21:03
Medlem
Insomfornis avatar
Är själv starkt för homoäktenskap och dylikt men när en myndighet börjar ägna sig åt politiska frågor eller ger efter för jippon...Inte bra.
Citera
2015-07-27, 21:06
Avslutad
Nu har flertalet män skrivit på facebook hur hemskt detta val till profilbild. Vad är det som är så hemskt? Är det fel på mig som ansåg att det var en relativt trevlig gest med tanke på att det är pride nu?
Citera
2015-07-27, 21:23
Medlem
mickis94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Nu har flertalet män skrivit på facebook hur hemskt detta val till profilbild. Vad är det som är så hemskt? Är det fel på mig som ansåg att det var en relativt trevlig gest med tanke på att det är pride nu?
Det är STOCKHOLM pride nu. Det är därför ett väldigt stockholmscentriskt inlägg. FM ska representera hela Sverige - inte bara Stockholm. FM ska inte göra reklam för pride - precis som de inte ska göra reklam för valfri bonnamarknad.
Citera
2015-07-27, 21:24
Medlem
Skylones avatar
Jag ser det som en pik mot Putin/Ryssland för den förmodade ryska ubåten som hittats
Citera
2015-07-27, 21:29
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skylone
Jag ser det som en pik mot Putin/Ryssland för den förmodade ryska ubåten som hittats

Jag ser det som att när ryssen är i vår skärgård så är vår försvarsmakt mer upptagen med homolobbyism än att försvara landet. Vilket oroar mig djupt.
Citera
2015-07-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Tja nått måste dom ju försvara då dom inte kan försvara landet i sig.

Haha bästa hittills
Citera
2015-07-27, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lobstok
Nån som har koll på om deras sida gick plus eller minus i likes med detta?

Och det måste nästan varit planerat att ha den i 3h? Nu får man både sidor med sig, den är inte raderad, bara inte kvar som profil

Agendan är väl mer budget och mer sökande
Bögar och sdare som inte vill ha bögar

ot: nu vågar inte ryssen hit o bli rövknullad i 2an, bra!

Jag har för mig att de hade runt 98k innan och 94k efteråt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in