2015-07-26, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Varför har Elfsborg och Gefle spelat en match mindre???
Helt plötsligt känns det ju riktigt obehagligt detta.

Senaste omgången i Europa League tidigarelades för Elfsborgs del vilket gjorde att förra omgången i allsvenskan fick flyttas fram. Känns rätt bra att ha en match tillgodo må jag säga..

-

Kom igen Falkenberg, parkera bussjäveln nu!!
Senast redigerad av nollgradig 2015-07-26 kl. 16:09.
Citera
2015-07-26, 16:14
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Varför har Elfsborg och Gefle spelat en match mindre???
Helt plötsligt känns det ju riktigt obehagligt detta.
Kan ha med att det var orienteringsvecka i Borås och Borås arena var upptagen.

Men jag klagar inte, det blev mer vila för våra spelare vilket var ganska viktigt. Nu när Jon Jönsson är skadad igen (suprise suprise) så kommer det bli ganska jobbigt för Svensson att hänga med (särskilt när det spelas 2 matcher i veckan).
Citera
2015-07-26, 16:53
Medlem
Underbart Falkenberg!!
Citera
2015-07-26, 16:54
Medlem
trattfans avatar
Aja kul att man kunde drömma om SM-guld ett litet tag iallafall =)
Ner mot 7e plats vi gå!
Citera
2015-07-26, 16:56
Medlem
Riktigt skönt att Falkenberg vann!
Citera
2015-07-26, 16:58
Avslutad
Wow Göteborg vad hände? Inte ens vi förlorade ju mot Falkenberg.
Citera
2015-07-26, 17:01
Bannlyst
Praktfiasko för änglarna!! Är det här början på slutet för Göteborg i toppen? Eller är det bara en tillfällig formsvacka?
Citera
2015-07-26, 17:03
Medlem
anteri17s avatar
För toppstridens skull vore det fantastiskt med en gnaget-seger ikväll. Vilket race vi kan få. Och mitt i racet finns Peking, som har drömläge mot Bajen. Även om Hammarby är klara favoriter.

IFK klarar inte av att hamna i underläge. Man har inte fötterna centralt, man fyller inte mellanytan med nog med folk. Man har ganska intetsägande forwards, bortsett en Engvall som ändå inte gör mål.

Jag tror Malmö tar SM-guldet till slut ändå. Med nya klasslirare in så kommer spelet se bättre och bättre ut.
Citera
2015-07-26, 17:04
Medlem
wow, det var nog den mest oförtjänta vinsten jag någonsin har sett, dessutom kom målet på en helt regelvidrig frispark. Första halvleken var bland det sämsta jag har sett av en domare. Brukar inte hetsa upp mig över domslut men herregud vad dåligt det var.

Men blåvitt var också usla, de är inne i en svacka men man ska inte förlora mot detta värdelösa lag. Får hoppas att svackan är kort och att det är den hårda sommarträningen som ger resultat i höst.
Citera
2015-07-26, 17:08
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
För toppstridens skull vore det fantastiskt med en gnaget-seger ikväll. Vilket race vi kan få. Och mitt i racet finns Peking, som har drömläge mot Bajen. Även om Hammarby är klara favoriter.

IFK klarar inte av att hamna i underläge. Man har inte fötterna centralt, man fyller inte mellanytan med nog med folk. Man har ganska intetsägande forwards, bortsett en Engvall som ändå inte gör mål.

Jag tror Malmö tar SM-guldet till slut ändå. Med nya klasslirare in så kommer spelet se bättre och bättre ut.

Hur kan Bajen vara klara favoriter mot Peking? Ett bottenlag utan direkt klass (förutom Kennedy) mot ett topplag?
Citera
2015-07-26, 17:13
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Vad snäll du är, men du får gärna förklara hur du får oss till klara favoriter imorgon
Citera
2015-07-26, 17:15
Medlem
JoonaToivios avatar
Tycker ändå Blåvitt spelade bra i andra halvlek. Nästan ett under att man inte fick in bollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in