Citat:
Ursprungligen postat av
Nandu
Så jag har alltså hittat på alla tweets om Chris Brown, Jessica Zandén och Cecilia Gyllenhammar är inte riktiga personer och babianen är ingen kvinna (trots att hon bevisat det flera gånger nu)? Jag har gott om kött på benen, du har dock inget kött alls.
Ja hon har tydligen visat kort på sig själv och vad jag kan se på kortet så är det ingen blåslagen misshandlad kvinna på kortet som gör reklam för misshandel.
Babianen sade igår att hon har blivit en kvinna på grund av stryk och misshandel av sin gubbe.
Men jag ser inte det på korten? Borde inte bilden ifråga då vara lite blodigare? En leende kvinna med blod och käke hängande utanför halsen? Lite knivhuggen och krossad näsa med mera.
Det stämmer så att säga inte.
Skicka in bilder och artiklar på andras historier eller porrberättelser är en helt annan femma.
OCH dessutom ej ha med allt i denna undersökning.
Ni två är patetiska i min ögon.
Snackar skit och enbart för att endera göra illa någon eller helt enkelt psykopater av hög rang.
Njuter av att säga tvärtom.
Jag skulle vilja se er två bli sönderslagna och efteråt berätta om hur skönt ni tyckte det var att få rejält med stryk OCH inte på era villkor så att säga.
Inte en liten pisk på stjärten smäll alltså utan ett överraskande och rejält smällande så att säga.
Kanske ett basebollträ eller hammare eller något annat smaskigt.
Då skulle jag tro på er två. Och även förstå era vansinniga uttalanden.