2015-07-26, 15:44
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Lätt att skicka in bilder på sjöodjuret och säga: titta den lever.
Jag tycker däremot att innan du startar en diskussion om detta ämne se till att du har all information/underlag du kan tänkas behöva.
I den informationen borde därför du har intervjuat både män och kvinnor om sakfrågan. Intervjuat män och kvinnor från fler kulturer om de gillar att bli misshandlade. Pratat med kunniga på området, professionella så att säga. Intervjuat poliser, åklagare med mera. Nu lägger du endast fram så att säga "artiklar"
Du har inget kött på benen så att säga. Syns klart och tydligt. Detta blir då kvalificerat skitsnack med andra ord.
Jag är definitivt inte ute efter att vinna denna för mig ointelligenta diskussion. Däremot bemöta dina enorma dumheter/brister på området misshandel.

Så jag har alltså hittat på alla tweets om Chris Brown, Jessica Zandén och Cecilia Gyllenhammar är inte riktiga personer och babianen är ingen kvinna (trots att hon bevisat det flera gånger nu)? Jag har gott om kött på benen, du har dock inget kött alls.
Citera
2015-07-26, 16:01
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Så jag har alltså hittat på alla tweets om Chris Brown, Jessica Zandén och Cecilia Gyllenhammar är inte riktiga personer och babianen är ingen kvinna (trots att hon bevisat det flera gånger nu)? Jag har gott om kött på benen, du har dock inget kött alls.
Ja hon har tydligen visat kort på sig själv och vad jag kan se på kortet så är det ingen blåslagen misshandlad kvinna på kortet som gör reklam för misshandel.
Babianen sade igår att hon har blivit en kvinna på grund av stryk och misshandel av sin gubbe.
Men jag ser inte det på korten? Borde inte bilden ifråga då vara lite blodigare? En leende kvinna med blod och käke hängande utanför halsen? Lite knivhuggen och krossad näsa med mera.

Det stämmer så att säga inte.

Skicka in bilder och artiklar på andras historier eller porrberättelser är en helt annan femma.
OCH dessutom ej ha med allt i denna undersökning.
Ni två är patetiska i min ögon.
Snackar skit och enbart för att endera göra illa någon eller helt enkelt psykopater av hög rang.
Njuter av att säga tvärtom.
Jag skulle vilja se er två bli sönderslagna och efteråt berätta om hur skönt ni tyckte det var att få rejält med stryk OCH inte på era villkor så att säga.
Inte en liten pisk på stjärten smäll alltså utan ett överraskande och rejält smällande så att säga.
Kanske ett basebollträ eller hammare eller något annat smaskigt.
Då skulle jag tro på er två. Och även förstå era vansinniga uttalanden.
Citera
2015-07-26, 16:02
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Du är ju rolig du. Jag postar ett långt inlägg fullt av fakta så svarar du genom att upprepa något jag redan svarat på. Anledningen att kvinnor som vill bli misshandlade inte är ärliga med detta genom att kalla det bdsm är att de vill kunna anmäla det och ta del av samhällets resurser (allt från skadestånd, till att folk tycker synd om dem, till att bli kända). Få män vill dock ställa upp på att spela rollen av hustrumisshandlare längre eftersom de sociala konsekvenserna för det är för stora, detta har lett till en explosion i popularitet av bdsm bland kvinnor då de fått välja mellan a) inte bli slagna, b) erkänna att de vill slagna.

Här är ett klipp där en Louis CK beskriver hur en kvinna ville syssla med trovärdig förnekelse;
https://www.youtube.com/watch?v=b4hNaFkbZYU

Notera att det är mannen i historian som inte vill ställa upp som våldtäktsman, inte kvinnan som inte vill bli våldtagen.
Det finns folk till allt. En minoritet vill bli sönderslagna, om ens det.
Citera
2015-07-26, 16:04
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten

Ja, då är vi överens med andra ord. En minoritet av kvinnor vill bli slagna och våldtagna och samhället ska sluta kasta resurser på dessa.
Citera
2015-07-26, 16:05
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Ja då det finns folk som vill bli uppätna också men det är då inte en normalitet kan jag då med 100% säkerhet säga.
Citera
2015-07-26, 16:07
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ja hon har tydligen visat kort på sig själv och vad jag kan se på kortet så är det ingen blåslagen misshandlad kvinna på kortet som gör reklam för misshandel.
Babianen sade igår att hon har blivit en kvinna på grund av stryk och misshandel av sin gubbe.
Men jag ser inte det på korten? Borde inte bilden ifråga då vara lite blodigare? En leende kvinna med blod och käke hängande utanför halsen? Lite knivhuggen och krossad näsa med mera.

Det stämmer så att säga inte.

Skicka in bilder och artiklar på andras historier eller porrberättelser är en helt annan femma.
OCH dessutom ej ha med allt i denna undersökning.
Ni två är patetiska i min ögon.
Snackar skit och enbart för att endera göra illa någon eller helt enkelt psykopater av hög rang.
Njuter av att säga tvärtom.
Jag skulle vilja se er två bli sönderslagna och efteråt berätta om hur skönt ni tyckte det var att få rejält med stryk OCH inte på era villkor så att säga.
Inte en liten pisk på stjärten smäll alltså utan ett överraskande och rejält smällande så att säga.
Kanske ett basebollträ eller hammare eller något annat smaskigt.
Då skulle jag tro på er två. Och även förstå era vansinniga uttalanden.

Jag emot misshandel av all dess slag, detta borde ha gått in även i din tjocka skalle vid det här laget.
Citera
2015-07-26, 16:10
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Jag emot misshandel av all dess slag, detta borde ha gått in även i din tjocka skalle vid det här laget.
Nej du är inte alls emot misshandel. Du anser att misshandlade kvinnor vill bli misshandlade och då anser jag ej dig vara emot misshandel. Själva akten MISSHANDEL om du förstår vad jag menar?
Citera
2015-07-26, 16:25
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Nej du är inte alls emot misshandel. Du anser att misshandlade kvinnor vill bli misshandlade och då anser jag ej dig vara emot misshandel. Själva akten MISSHANDEL om du förstår vad jag menar?

Så man kan t.ex. inte vara emot droger samtidigt som man påpekar att droganvändare vill använda droger?
Citera
2015-07-26, 16:34
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Så man kan t.ex. inte vara emot droger samtidigt som man påpekar att droganvändare vill använda droger?
Vi pratar om misshandel nu. Vill du få rejält med stryk så att du med nöd och näppe överlever? Vill du inte så kan du väl förklara för mig varför du INTE vil det eller tvärtom förklara för mig vad som är så skönt i att bli halvt om halvt ihjälslagen? Du vet att misshandel betyder övervåld, tortyr, kroppsligt övergrepp med mera.
Det är inte frågan om en liten knappt kännbar smisk på rumpan nu. Utan mer slå arslet av dig.
Vad säger du?
Skulle du vilja att man sa till dig då du uppsöker sjukhus genom ambulans eller annat: Nix, du kostar för mycket och vill bli slagen, det vet jag. Och sedan kasta ut dig i kylan med en stor fet smäll igen.
Citera
2015-07-26, 16:38
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Vi pratar om misshandel nu. Vill du få rejält med stryk så att du med nöd och näppe överlever? Vill du inte så kan du väl förklara för mig varför du INTE vil det eller tvärtom förklara för mig vad som är så skönt i att bli halvt om halvt ihjälslagen? Du vet att misshandel betyder övervåld, tortyr, kroppsligt övergrepp med mera.
Det är inte frågan om en liten knappt kännbar smisk på rumpan nu. Utan mer slå arslet av dig.
Vad säger du?
Skulle du vilja att man sa till dig då du uppsöker sjukhus genom ambulans eller annat: Nix, du kostar för mycket och vill bli slagen, det vet jag. Och sedan kasta ut dig i kylan med en stor fet smäll igen.

Nej misshandel är inte att du får stryk så du med nöd och näppe överlever... du pratar om grov misshandel.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Misshandel
Citera
2015-07-26, 16:40
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Nej misshandel är inte att du får stryk så du med nöd och näppe överlever... du pratar om grov misshandel.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Misshandel
Jag pratar om misshandel och inte ringa misshandel. Vill du bli misshandlad? Om inte, varför?
Citera
2015-07-26, 16:41
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Vad säger du?

Du slingrar dig igen. Jag pratar om väldigt specifika saker. Ingen hustrumisshandlare slår halvt ihjäl sin fru, det säger ju sig själv, för då skulle han haft en halvt ihjälslagen fru. Vi pratar om kvinnor som vill bli slagna och sedan kostar samhället massor av resurser för man måste hitta skyddade boenden till dem, hålla rättegångar och sedan hitta scape goats, t.ex. det feminister i USA kallar "rape culture".

Hade de inte velat bli slagna så hade de ju valt att bo med någon som inte misshandlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in