Citat:
Ursprungligen postat av
Nandu
Nej, det är inte skitsnack, det har postats många artiklar i denna tråden som stödjer min tes och inga artiklar som talar emot den.
Det du gör när du frågar om jag intervjuat misshandlade kvinnor för att fråga ifall de ville bli misshandlade är att sätta upp en omöjlig uppgift för att vinna diskussionen.
Lätt att skicka in bilder på sjöodjuret och säga: titta den lever.
Jag tycker däremot att innan du startar en diskussion om detta ämne se till att du har all information/underlag du kan tänkas behöva.
I den informationen borde därför du har intervjuat både män och kvinnor om sakfrågan. Intervjuat män och kvinnor från fler kulturer om de gillar att bli misshandlade. Pratat med kunniga på området, professionella så att säga. Intervjuat poliser, åklagare med mera. Nu lägger du endast fram så att säga "artiklar"
Du har inget kött på benen så att säga. Syns klart och tydligt. Detta blir då kvalificerat skitsnack med andra ord.
Jag är definitivt inte ute efter att vinna denna för mig ointelligenta diskussion. Däremot bemöta dina enorma dumheter/brister på området misshandel.