Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Fast nu handlar det inte om att "vinna" eller något annat liknande, jag tror bestämt att du ger dig in i diskussionen med fel sorts syn.
Vi är nog alla eniga om att GS kan ske men det finns inga starka bevis som är omöjliga eller bara svåra att motbevisa som stärker att det faktiskt sker.
Att be om bevis för att man har eller är utsatt för GS är väl inom ramarna för diskussionen "förekommer organiserad Gang Stalking" då påståenden kring GS måste kunna bevisas precis som alla andra konspirationsteorier eller diskussioner där man påstår att något är sant.
Däremot så har inte diskussioner som rör illuminati, radiovågors påverkan/funktion eller något annat liknande något som helst med diskussionen om GS vilket många som påstår sig vara TI använder sig av för att försöka och undvika att svara på frågor som denne inte klarar av att svara på eller rent av för att kunna försvara sin okunskap.
Det där som jag skrev om
you "win" var lite skämtsamt menat bara, det var därför som jag satte ordet
win inom situationstecken. Jag ser inte detta som någon tävling som ska vinnas heller. Hoppas snarare på att mer folk ska få upp ögonen för att GS-fenomenet förekommer och att TI's inte är sinnessjuka. Skönt att höra att du i alla fall är lite öppen för att GS kan ske.
Gangstalking är oerhört svårt att bevisa med vanligt förekommande metoder, och det är också utformat på det sättet. Det SKA vara svårt att bevisa. Tror att ni som söker efter bevis på det sättet kommer att förbli besvikna, tyvärr. Men man kan ju alltid hoppas på att detta faktum förändras någon gång i framtiden.
Personliga konkreta vittnesmål återgivna här räknas ju tydligen inte som bevis.
Jag kan ärligt säga att jag förstår er skepsis. Tror att jag har skrivit förut om att jag själv inte kunde tro på detta inledningsvis när det ändå började gå upp för mig att jag var utsatt för något som kallas gangstalking. I nuläget har jag inga som helst tvivel alls och behöver ju heller inga bevis.
Får jag avsluta med ett litet skämt? ... inte riktat till dig personligen ... bara lite allmänt riktat till de som har trakasserat mig och andra TI's i trådarna förut ... och absolut inte tänkt som någon mobbing mot de som verkligen lider av någon psykisk sjukdom heller (jag respekterar dem, ser inte ner på dem, och vet att de är unika fina individer och är lika värdefulla som alla andra)
Imorgon tänker jag knalla raka vägen in på psyk och be dem att skriva ut en stor dos med diverse olika mediciner, sedan ska jag bege mig till torget i närmsta större stad och öppet deklarera att jag nog är dum i huvudet, varpå jag ska sätta mig ner och skriva ett brev till de som utformade IQ-testet som jag gjorde som visade 132 - för stora fel måste ju finnas i det testet när det visar så totalt motsatt resultat jämfört med min sanna kokosnöts-natur