Citat:
Ursprungligen postat av
Shrink
Det vore intressant att få en sammanfattning vad vi vet om den häktade NB. Svårt att få fram någon info nu eftersom det mesta verkar raderat på FB.
Vilka grupper han var med i, kriminell aktivitet, intressen, vänner, resor osv.
Vad jag vet så har han jakt o fiske som intresse. Ingen kriminell aktivitet förutom någon fortkörning.
Det känns som det lagts minst 200 inlägg om frågor kring MGM och familjen. Men inte en enda sak har kommit fram (som jag har noterat) mer än det som AJ sagt att det var skötsamma arbetande mänskor, samt att deras mor direkt vid anhållandet gick ut med att det minsann inte var möjligt.
Det finns ingen som har någon form av bakgrunds info om bröderna eller om frun. Det är så mysko att inte ens media försökt nysta i vem dessa personer egentligen är och gör någon form av livscheck? Måste liksom ändå ha ett jätte stort nyhetsvärde. Så den enda spekulationen är alltså de fb grupper som MGM hade på sin sida....hmmm
Känns som det är personer som inte har haft kontakt med någon annan eller umgås med andra? Inte ens andra gästarbetare?
Jämförelsevis vill jag även framhålla att det varit extremt lite information om BO och de som stod henne närmst och vad de har att säga.
Kanske det här med yppandeförbudet lagt en hinna över hela Sverige och Litauen men det är så jävla mysko att här lever en tråd som börjar bli den största genom fb historia och inte ens media hänger på?