Citat:
Ursprungligen postat av
CaraDelevingne
Jag blir så otroligt frustrerad av det här fallet. Har läst på om fallet Vachteerya Bangsuan (ev. felstavning) och det var uppenbart så tidigt vem som var skyldig. Det fanns liksom flera MGM med olika möjliga motiv, men här finns ingenting?!
Längtar verkligen tills vi vår veta mer. Bevis utspridda som bokstavligen leder raka vägen till MGM:s hus, att kroppen låg på en plats så nära intill caféet... Jag blir galen. Min gissning är att MGM har fått sopa upp efter någon annan.
Därför det aldrig går att jämföra ett fall från ett annat, där var ju dömd GM, likaså övriga mGM som fanns, alla med koppling till VB.
Kan vara så att det kanske finns lika "bra bevis" som det fanns där i detta fallet, mot just denna nu mGM, vilket gör vad?
Enda slutsatsen vi kan dra är egentligen att sysslar man inte med gängkriminalitet och liknande, så dödar vi i flertalet fall någon vi känner än någon vi inte känner, utan att vara övertygad så misstänker jag ju tyvärr att hustrun är överrepresenterad i den statistiken.