Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Om Lisa hade haft telefonen i fickan, så hade inte Litauern tänkt på telefonen, just för att han inte tänkte rationellt.
När Litauern förstörde telefonen visar det på ilska. I annat fall hade han bara stängt av den och kastat den.
Är det ens säkert att den mobildel som funnits dvs en display
verkligen är Lisas??
Jag vet att mobilfodralet är Lisas eftersom föräldrarna känt igen det som Lisas.
Men en display? Den behöver egentligen inte vara Lisas?
Varför har inte fler delar återfunnits?
Lisas mobil kan faktiskt vara hel och på en helt annan plats.
Vi vet bara att den dog pga dåligt batteri alternativt stängdes av.
Mer vet vi inte