Citat:
Ursprungligen postat av
LOE2
Underskatta inte en riktig silver back ! Det finns folk i hans ålder som spelar tennis mot hälften så gamla killar, som kör Vasaloppet på motionselittid, som är smartare än de flesta. Och, tro mig, aptiten på unga kvinnor avtar bara långsamt. Det finns stora variationer naturligtvis. En del människor lever ett helt liv utan att mogna, vana att ta för sig och att utnyttja andra människor. Har någon lagt märke till inbilskhet hos en medmänniska ? Hos sig själv rentav ?! Vackrare och vanligare är väl trots allt att mognad följer med åldrandet och att realismen (om än med vemod) tilltar med åren. Detta sagt utan att påstå att just AJ skulle vara särskilt trolig som MGM.
Nej, du har så rätt så.
Har man ett ont sinnelag som 20-åring så följer det med även som 80- eller 100-åring sannolikt.
Kåta gubbar har man ju hört talas om...
Jag har en 83-åring i släkten som oförskräckt ger sig ner till österrikiska alperna
och åker skidor utför och hemmma i Sweden far han omkring med motorcykel.
En riktig krutgubbe. Dock inte mig veterligen begiven på förbjudet lammkött.
Hurdan farbror A*ne är beskaffad i sin själ vet jag ingenting om. Vill han pippa har han ju
en betydligt yngre donna därhemma på godset. Det har ju i och för sig också den häktade,
en fruga, och det tycker man borde räcka. Men tydligen inte...
Hur ser det nu ut förresten:
Hur många äldre män mellan 70 och 80 har begått mord på tonårsflickor i landet de
senaste 50 åren?
Hur många svenska pappor har dödat sina tonårsdöttrar i landet de senaste 50 åren?
Hur många män mellan 30 och 35 har haft ihjäl flickor mellan 15 och 19 år?
Såg att någon länkade fallet med flickan från Sölvesborg i Blekinge. Hon var 17 år också
och hennes gärningsman 35 bast. Inte heller han mig veterligen etnisk svensk.
Kände förvisso varandra sedan en tid. Våldtäkt följt av strypning i det fallet. Dumpning
i ödemarken. Snabbt gripande.