Citat:
Ursprungligen postat av
Doc.Klein
Tror aldrig jag har skrattat så mycket åt en tråd.
Vem är den här killen egentligen? Han måste ju ha jättesvåra komplex och allmänt usel självkänsla för att sjunka till den nivån då han faktiskt gör ett desperat försök att hävda sig på Flashback Forum...
Vad gör du idag, TS?
Nu har det gått två år sedan du var vänlig nog att bjuda på lite smaskig bullshit som bara fick det att vattnas i munnen på oss, jag är nyfiken på hur ditt liv är idag.

Eftersom du frågar på ett mycket trevligt sätt så tänkte jag gå ut med lite uppdate på mitt liv i dagsläge.
Har varit ute och rest cirka 1,5 år Australien och Asien. Spanat in lite företag osv, legat vid stränderna haft det riktigt bra, några Italienska resturanger längs havet med kvalitéts vin av olika sorter osv.
Fokus i dagsläge ligger mer på bank miljöer osv, tänkte dra på något EU parlament toppmöte i lettland då mycket högt uppsatta Private Equity företag m.m skulle underhålla mig lite, men det sket sig på grund av olika anledningar.
Träffade några av mina vänner självklart när jag kom hem, en av dem hade köpt en lägenhet för några mille, hade det grymt trevligt med lite Dom Pérignon av årsmodell 2004, tilltugg osv, mycket klassiskt och trevligt folk.
Varit och festade lite i Nederländerna också , grymt trevligt.
Annars kör man på som vanligt, men inte lika intensivt ganska lätt att fastna i bubblan.
Ha det fint!