Citat:
Ursprungligen postat av
Fllushy
Har varit ute och rest cirka 1,5 år Australien och Asien.
Kul!
Citat:
Ursprungligen postat av
Fllushy
Spanat in lite företag osv
Vad menar du med spanat in? Har du stått utanför och glott på byggnaden? Har du varit där för att företaget vill rekrytera dig? I vilket sammanhang har du "spanat in" lite företag?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fllushy
Italienska resturanger längs havet med kvalitéts vin av olika sorter osv.
Det är inte kvalitetsviner du tänker på då? Du vet, icke särskrivet...
Citat:
Ursprungligen postat av
Fllushy
Fokus i dagsläge ligger mer på bank miljöer osv,
Menar du att du vill arbeta på bank? Då är det inte en bra början att särskriva.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fllushy
tänkte dra på något EU parlament toppmöte i lettland då mycket högt uppsatta Private Equity företag m.m skulle underhålla mig lite, men det sket sig på grund av olika anledningar.
Återigen: sluta särskriv. Du framstår som en 12-åring. Hur menar du med att du skulle "dra på något EU-toppmöte"? Du vet att du inte bara kan klampa in på ett EU-toppmöte som åskådare va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fllushy
Träffade några av mina vänner självklart när jag kom hem, en av dem hade köpt en lägenhet för några mille
Som vilken lägenhet som helst då i Stockholm. Jag vet studenter som köpt lägenhet för "några mille". Det säger ingenting.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fllushy
hade det grymt trevligt med lite Dom Pérignon av årsmodell 2004, tilltugg osv, mycket klassiskt och trevligt folk.
Nämen, har du lyckats googla fram att 2004 är den "bästa" årgången? För ja, det heter årgång, inte årsmodell. Det är inte en jävla bil. Definiera "klassiskt folk".
Citat:
Ursprungligen postat av
Fllushy
Ha det fint!
Detsamma!