Citat:
Kommer du från Sydamerika eller har du varit där? Om inte ska du få se riktig rasism. När man bygger hus bygger man höga murar runt tomten, låsta järngrindar, galler för fönstren, taggtråd på muren och glassplitter inmurat runt om på huset så man ska skära sig om man försöker hoppa in. De jag träffat har vapen nära till hands i huset och har stora vakt/attackhundar. Fattigt, skitigt och fullt med kriminalitet överallt. Efter min tid där uppskattade jag Sverige mer än någonsin, gamla Sverige vill säga.
Bubblet ligger fortfarande på kylning, här hemma.
Luktsaltet kanske inte biter riktigt på journalisterna...
Wolodarski har lagt på sig lite, men när han såg dagens Sentio...
https://www.youtube.com/watch?v=ZhK2hZvN3l8
Dystert inlägg, i alla fall sista biten.
Tror du inte som några har skrivit här tidigare att man man ett par nya regler som stenhårt beivras att det går att få bukt på? Strama upp hela rättsväsendet och bidragsvärlden. Utbilda riktiga poliser och ge dem mandat att vara riktiga poliser. Utbilda riktiga åklagare och domare och ge dem mandat att vara riktiga åklagare och domare. Noll invandring, bortsett från önskvärd arbetskraftsinvandring, tills man ordnat upp landet. Återinför tjänstemannaansvar. Eftersom det varit sådan utbredd korruption och fusk så omprövas alla UT/medborgarskap senaste 25 åren. Utvisa i första läget alla kriminella invandrare. Använd under en period FM och hemvärnet som understöd till polismakten för att hålla ordning i landet.
Det kommer nog inte saknas frivilliga att hjälpa till om syftet är att få ordning på landet, på riktigt.
Bubblet ligger fortfarande på kylning, här hemma.
Luktsaltet kanske inte biter riktigt på journalisterna...
Wolodarski har lagt på sig lite, men när han såg dagens Sentio...
https://www.youtube.com/watch?v=ZhK2hZvN3l8
Dystert inlägg, i alla fall sista biten.
Tror du inte som några har skrivit här tidigare att man man ett par nya regler som stenhårt beivras att det går att få bukt på? Strama upp hela rättsväsendet och bidragsvärlden. Utbilda riktiga poliser och ge dem mandat att vara riktiga poliser. Utbilda riktiga åklagare och domare och ge dem mandat att vara riktiga åklagare och domare. Noll invandring, bortsett från önskvärd arbetskraftsinvandring, tills man ordnat upp landet. Återinför tjänstemannaansvar. Eftersom det varit sådan utbredd korruption och fusk så omprövas alla UT/medborgarskap senaste 25 åren. Utvisa i första läget alla kriminella invandrare. Använd under en period FM och hemvärnet som understöd till polismakten för att hålla ordning i landet.
Det kommer nog inte saknas frivilliga att hjälpa till om syftet är att få ordning på landet, på riktigt.
Du målar upp en vision som är bara en utopi tyvärr. Men ju mer jag har tänkt på saken har jag sakta kommit till underfund att denna lösning med massinvandring och kollapsen av välfärdsamhället kanske är vår räddning och för våra närområderna i Europa. För nånstans bakom Reinfeldts psykokiska blick så visste nog mannen mer än vi kan ana.
Så ska man gå all-in med ett bli ett låglöneland så måste man konkurera med andra giganter med stora befolkningar, det räcker inte att göra det med 10 miljoner medborgare så där kom Annie Lööfs utspel om 40 miljoner migranter in i bilden. Shit, håller jag på att glida ifrån SD nu?
Senast redigerad av Dr-Strangelove 2015-07-23 kl. 17:48.
Senast redigerad av Dr-Strangelove 2015-07-23 kl. 17:48.
Ibland svårt att inte låta sig dras med.