stämmer mycket väl... och informationen du gav av "Loperamid/Dimor"
tycker jag folk ska ta till sig, Avesta folk är kända att bara dra i sig utan att fråga!!!
Vet inte hur det ser ut nu, men för en jäkla massa år sedan när jag vistades i stan så var utbudet magert och folk tog vad dom kunde få tag i.
Det va min bror leo som dog alltså 1992an tack vare ett svin från fagersta/norberg som sålde skit droger. Där efter va hans kompis som tog livet av sig med inblandning av droger. Efter det tog hans andra kompis en överdos på nyårs afton detta år. Båda av kompisar va gamla barndoms vänner till mig...
Det va min bror leo som dog alltså 1992an tack vare ett svin från fagersta/norberg som sålde skit droger. Där efter va hans kompis som tog livet av sig med inblandning av droger. Efter det tog hans andra kompis en överdos på nyårs afton detta år. Båda av kompisar va gamla barndoms vänner till mig...
Inte för att strö salt i såren men är det inte bättre att ge fan i droger?
Då var det dax igen 😪 Igår (onsdag) avled en 33:årig man från Avesta! Vet dock inte av vilka omständigheter då familjen är i chock fortfarande och inte vill eller kan gå in på några detaljer, vilket jag förstår och respekterar!