Citat:
Ursprungligen postat av
spinn-off
Detta är ett resultat av allt skit som börjat hända i Sverige. Dödsskjutningar, bilbomber, granater,rån mm mm.
Var hos en släkting och käkade middag för några veckor sen. Han har alltid röstat på sossarna och bor precis bredvid ett mångkulturområde, och har alltid varit emot SD efter som dom är ju nazister. Folket han träffade dagligen var ju hur trevliga som helst.
Helt plötsligt säger han under middagen" Nu sprängde dom här borta igen. De är fan tredje gången nu. Nu får det fan i mig vara nog. De blir fan dessa jävla Sverigedemokraterna i nästa val"
Kort sagt även om man tycker att SD är ett nazistisk eller rasistiskt parti så har man inget val. det är SD eller för mångkulturen.
Dock så tror jag att SD kommer stanna upp eller till och med backa så småning om. Dom har växt VÄLDIGT mycket på kort tid. Mwn troligtvis är detta bara kortvarigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wumtata
Tvärtom min vän, tvärtom. SD kommer att fortsätta öka därför att sprängattentat och skjutningar fortsätter att öka. Nu börjar det bli mer och mer pang-pang även i Sveriges kungliga huvudstad. Därför skulle det vara intressant att se opinonssiffror för Stockholm, som av tradition varit något mer återhållsam med sina sverigevänliga sympatier. Vinden har vänt även i Stockholm, var så säker på det.
Rent generellt så brukar ju tillväxtkurvor falla tillbaka litet stundtals. Det här vi sett för SD är verkligen fantastiskt.
Jag sitter här med morgonkaffet och funderar på det här med att "agendasättande" media inte diskuterar framgången för SD eller ens publicerar OU vilka visar på tillväxt.
Jag tror att det bästa just nu vore att SD sjönk i Augusti, litet grand.
Tillräckligt ändå så att E*pressen och A*tonbladet skall slänga upp svarta krigsrubriker där de trumpetar ut att NU, Nu minsann så RASAR SD.
Det skulle få fler av "de lydiga" att snoka runt litet och kanske hitta till status.st eller liknande faktabaserade källor.
Och sedan kommer en ny våg av "nya Sverigedemokrater" som motvikt till den "nya Svenskarna".
Ja, ja. Den som lever får se.