• 1
  • 2
2015-02-04, 01:57
Medlem
Hej,
Undrar om det finns fler som har dålig erfarenhet från att köpa bil från SA Bilar HB i Eskilstuna ?
Dom verkar ha massvis med missnöjda kunder om man utgår ifrån en Facebook-sida jag lyckades hitta när jag sökte på Sa Bilar HB. Det ligger tydligen 5 anmälningar hos ARN mot bilfirman.

https://www.facebook.com/SABilarHB

Någon som köpt bil där och kan bekräfta dessa negativa omdömen dom har fått ?
Senast redigerad av pouyapp 2015-02-04 kl. 02:01.
Citera
2015-07-23, 04:20
Medlem
Det finns ingen anmälningar hos ARN mot våras firma, alla våra kunder är nöjda, kunden har fått ersättning pga han fick lite problem med sin bil, tyvärr, ingen sida som heter missnöjda kunder SA Bilar som ligger i Facebook-sida.

SA Bilar HB
Citera
2015-07-23, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ammarrr71
Det finns ingen anmälningar hos ARN mot våras firma, alla våra kunder är nöjda, kunden har fått ersättning pga han fick lite problem med sin bil, tyvärr, ingen sida som heter missnöjda kunder SA Bilar som ligger i Facebook-sida.

SA Bilar HB

Varför ligger er FB sida nere i så fall?
Citera
2015-12-27, 02:58
Medlem
Tack för ditt svar
Citera
2016-03-29, 13:16
Medlem
SA bilar hb i Eskilstuna STOR VARNING ⚠
Riktiga skojare köpte en Saab där som hade gått 8000 mil nybesiktigad. Körde upp den till Stockholm och in på verkstaden för en dubbelkoll då bilhandlare har skyldighet att fixa dolda fel. Avgasrör genomrostigt, turbon läckte olja och bromsrören läckte olja.. Firman ville inte reparera och jag fick inte lämna tillbaka bilen. Slutade med att min advokat fick mejla samt skicka brev för dom skulle ta mig på alvar. Då kunde dom köpa tillbaka bilen sa dom men inte för samma pris jag köpt den för... Slutade med att jag förlorade ca 10000 kr... Försökte skriva en varning på omdömen på gula sidorna men det gick inte... Riktiga skojare sa bilar Eskilstuna hb!
Citera
2016-03-29, 13:21
Medlem
Readyfreddies avatar
Bolagsmän:
Abdulkareem, Ammar Mohammed Saleh & Abdulkareem, Sarmad Mohammed Salih A.

Den svensk som gör affärer där frivilligt förtjänar att bli lurad.
Citera
2016-03-29, 14:35
Medlem
Hahahaha aa lite rätt åt mig va de väl.. Men då försökte man tänka lite rött och ickedömmande...
Citera
2016-03-29, 20:36
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debum
Hahahaha aa lite rätt åt mig va de väl.. Men då försökte man tänka lite rött och ickedömmande...

Just så går det när man gör affärer på politiskt korrekt sätt eller ser positivt på mångkulturen.
Citera
2016-12-22, 22:45
Medlem
Skönt att jag hittade den här tråden, hittade en bil jag var nyfiken på därifrån. Lika bra att lägga ner.
Citera
2016-12-23, 21:37
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jughead
Skönt att jag hittade den här tråden, hittade en bil jag var nyfiken på därifrån. Lika bra att lägga ner.

Har du träffat nån av säljarna? Eller varit i kontakt med företaget?
Citera
2016-12-27, 21:38
Medlem
Nej. Gjorde en bakgrundskontroll på bilen ifråga, det räckte.
Citera
2016-12-27, 22:05
Medlem
Grundregel nr 1 vid fordonshandel : Gör ej affärer med folk som heter Muhammed, Hassan, eller liknande. Svårare än så är det inte att minska risken för huvudvärk med 90%.
Är det dessutom ett handelsbolag måste man ha en grav utvecklingsstörning för att inte förstå att man inte ska göra affärer med företaget i fråga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in