Om man skulle få till en tabell med bara tyska målskyttar från förra säsongen så skulle tabellen sett ut så här:
http://www.ladda-upp.se/bilder/chwfwonfqtavtc/
Angående rykten hit och dit så förstår jag att många gamla inbitna Bayernsupportrar och deras inställning till olika rykten hit och dit jag har själv varit stenhård på att ingen säljs bara så där, men under Pep så har mycket ändras det är bara att gå in på vilket tyskt forum som helst så märker man hur många är mer nervösa på att deras älsklingsspelare kan få lämna.
Många där nere har inte riktigt förstått att BS31 lämnat även fast han vid flertalet tillfällen sagt vad som är hans dröm i slutet av karriären.
Men skulle en hjälte som Müller säljas då hade det tagit hus i helvete bland fansen ja även jag hade dragit mig ur som medlemsägare för det skulle vara ett knivhugg i ryggen, enligt mig så är det enormt viktigt att Bayern har minst ett par profiler från delstaten även om det skulle innebära sämre resultat.
Edit:
På tal om att Müller inte fått spela och prestera under Pep så finns det lite fakta här.
Unter Pep: 99 Spiele, 47 Tore, 34 Assists
Unter Heynckes: 102 Spiele, 34 Tore, 37 Assists
Unter van Gaal: 95 Spiele, 36 Tore, 31 Assists