• 4
  • 5
2015-07-21, 09:35
Medlem
RabiPunjabis avatar
Varpå platsen där han blev skjuten igår, han stod vid korsningen eriksrogatan/törnskärsgatan. Man ser hyfsat bra i alla riktningar. Ca 100m i vardera riktning. Såg han inte skytten komma?

Han skulle träffa en kille, men plötsligt dök en annan människa upp.

Men det kanske inte är de första man tänker på när någon kommer gåendes mot en "nu blir jag skjuten"
Citera
2015-07-22, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikakure
En liten fitta som fick vad han förtjänade..
Men han har mer att vänta så fort han slipper rullstolen som han kommer få rulla runt i en tid framöver..😎😎

Ja men vad bra, då ska det med andra ord skjutas lite till framöver
Efterblivna jävla töntar.
Citera
2015-07-22, 09:53
Medlem
bagarn29s avatar
Är det någon som har en aning eller gissning om vem som är GM?
Citera
2015-07-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det någon som har en aning eller gissning om vem som är GM?

Cikakure kanske? Eller hans kompisar?
Citera
2015-11-15, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Du har ju verkligen helt fel syn, har något hänt dig eller?

Jag har bott här i 2,5 år, aldrig blivit utsatt för något eller känt mig hotad. Aldrig sett gäng ströva omkring här. Har suttit några ungdomar kl 14 på en fredag inne på Kronprinsens center och en gång stod det ett gäng som såg lite skummare ut utanför centret kl 21 en kväll. Men det är väl typ det på 2.5 år.

Har aldrig om bråk eller skottlossningar här heller. Jag brukar inte hänga på Kronprinsens köpcenter som dessa tappade personer, inte heller käkar jag BK och Subway så jag har aldrig råkat ut för det som sagt. Jag tror du har sjukt fel bild av Slottstaden, något måste hänt dig, eller så jobbar du som väktare?

Jag har en bra bild av det och priserna här går bara upp, svårt att se att här ska bli ghetto precis

Kanske ett efterblivet mongo kan förklara detta här. Massa araber och negergäng drar runt numera och lever jävel. Du måste bo under en sten tydligen.
http://pppress.se/index.php?option=c...ess&Itemid=435
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in