2015-07-21, 13:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Uppdatering: de har nu valt att avbryta köpet av valpen..... lol
Bra. Delvis för valpens skull, men bakgårdsavlare är ingenting man ska stödja på något sätt.
Citera
2015-07-21, 14:06
Medlem
Kardnialvokals avatar
Ojdå! Här var det liv i luckan igen. Spännande! Var kan man läsa att de valt att avbryta köpet?

Btw en fundering, snubben som håller i valpen, det är möjligtvis inte den här "Danne" eller vad han hette som Emma och Berny umgicks med förut? För han hade ju någon form av autismspektrumstörning. Tänker mörk snubbe med självskador på armarna, hur många kan det finnas i Malmö? Plus att där står en burkcola på bordet. Typ alla aspies av manligt kön som jag någonsin träffat dricker burkläsk. Obs, min personliga och empiriska slutsats.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2015-07-21 kl. 14:09.
Citera
2015-07-21, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Jäklar. Undrar vad kronofogden och FK tycker om det. Man får jobba två timmar i veckan om man är sjukskriven, men 500kr/timmen?

Det är för övrigt ett rent under att hon har lyckats släppa två böcker med den grammatiken. Varje mening börjar med "jag".

Kan ju inte finnas en jävel som är villig att betala de höga summorna, vad kostar hunddagis egentligen? Aja. Jag blev bara så imponerad, att sätta ett sånt pris liksom, hur tänker man?
Citera
2015-07-21, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly4puff
Kan ju inte finnas en jävel som är villig att betala de höga summorna, vad kostar hunddagis egentligen? Aja. Jag blev bara så imponerad, att sätta ett sånt pris liksom, hur tänker man?
1-2000kr i månaden. Så ja, det är rejält överpris. En femtilapp i timmen låter mer rimligt.
Citera
2015-07-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly4puff
Finns en annons på blocket. Rastar hundar för 500kr/timmen, känner att jag borde bli hundrastare, haha!
http://m.blocket.se/malmo/Kvinna_med_stor_hundvana_rastar_din_hund_61641666. htm?ca=11

Men.. Inte för att vara en partypooper, men det fattar ni väl att det där är en skojeliskoj-annons? Någon behagar skämta med Björna.

SKULLE det däremot vara hon själv som lagt ut den, så har jag (konstigt nog) haft för höga tankar om hennes mentala nivå. Det skulle ju vara hysteriskt roligt om det var sant!
Citera
2015-07-21, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
Men.. Inte för att vara en partypooper, men det fattar ni väl att det där är en skojeliskoj-annons? Någon behagar skämta med Björna.

SKULLE det däremot vara hon själv som lagt ut den, så har jag (konstigt nog) haft för höga tankar om hennes mentala nivå. Det skulle ju vara hysteriskt roligt om det var sant!
Om någon annan lagt in den är det någon som är jävligt duktig på att imitera hur andra skriver. Det där är verkligen spot-on med hennes grammatik.
Citera
2015-07-21, 19:16
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Om någon annan lagt in den är det någon som är jävligt duktig på att imitera hur andra skriver. Det där är verkligen spot-on med hennes grammatik.

Verkligen spot on även med den fjantiga plutbilden och tjatet om "privat hundinstruktör". Det kan absolut vara ett skämt (blev faktiskt förvånad att hon betalat för annons) men jag fick ändå inte det intrycket.
Citera
2015-07-21, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Verkligen spot on även med den fjantiga plutbilden och tjatet om "privat hundinstruktör". Det kan absolut vara ett skämt (blev faktiskt förvånad att hon betalat för annons) men jag fick ändå inte det intrycket.

Nu lutar jag nästan åt att det är sant iallafall. Om hon missbrukar igen vill säga. Då är hon ju garanterat så pass slut i huvudet.
Citera
2015-07-21, 20:12
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
Nu lutar jag nästan åt att det är sant iallafall. Om hon missbrukar igen vill säga. Då är hon ju garanterat så pass slut i huvudet.

Precis. Men det här är riktigt tramsigt, pinsamt och världsfrånvänt, till och med för att vara Börni.
Citera
2015-07-21, 23:36
Medlem
Någon får ringa nummret i annonsen och fråga 😂
Citera
2015-07-22, 07:00
Medlem
Portias avatar
Kunde inte låta bli att kolla, det verkar vara hennes mor som står för abonnemanget. Vettefan vad an skall säga om bilden, herregud BILDEN!
Citera
2015-07-22, 08:08
Medlem
Karin Anna-Lisa, är det hennes morsa eller? Trodde knappt att ens nummer brukar stå på ens föräldrar när man är 32 år... Hoppas ingen nappar på hennes annons, man blir ju avskräckt av bara bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in