Citat:
Jag tror inte att någon har sagt att du måste delta. Det har bara kommit föreslag på hur TI's kan agera för att motverka förföljelserna och generera bevis.
Ingen behöver alltså redogöra om de ska delta eller inte.
Din känsla kallas för intuition och jag antar att den har funnits långt innan människan hamnade på evolutionsträdet.
---
Jag tycker att fenomenets likheter med stasis metoder är slående. Och i samband med Snowdens avslöjanden så blir likheterna ännu starkare eftersom stasi använde just övervakningssystem av olika slag i sin verksamhet.
Jimmie Åkesson har ju varit med om ett och annat under sina tal. Är inte så speciellt politiskt engagerad men jag har inte ungått att märka av de störande elementen under hans framträdanden...
SD var väldigt intresserade av stasi-arkiven, som en av våra forskare hade. De ville veta vilka våra landsförrädere är.
Men nu har det bränts...
Men en del ska tydligen jobba inom polisen och säkerhetspolisen...
Ingen behöver alltså redogöra om de ska delta eller inte.
Din känsla kallas för intuition och jag antar att den har funnits långt innan människan hamnade på evolutionsträdet.
---
Jag tycker att fenomenets likheter med stasis metoder är slående. Och i samband med Snowdens avslöjanden så blir likheterna ännu starkare eftersom stasi använde just övervakningssystem av olika slag i sin verksamhet.
Jimmie Åkesson har ju varit med om ett och annat under sina tal. Är inte så speciellt politiskt engagerad men jag har inte ungått att märka av de störande elementen under hans framträdanden...
En flygande pizzaJa! Det går att tolka på flera sätt. Men hur skulle stasi ha gjort för att psyka honom?
Åskådare som tutar och för oväsen
En HD som startar och varvar motorn
Ljudanläggning som störs
SD var väldigt intresserade av stasi-arkiven, som en av våra forskare hade. De ville veta vilka våra landsförrädere är.
Men nu har det bränts...
Men en del ska tydligen jobba inom polisen och säkerhetspolisen...
Man kan ha tänkt att med de metoderna som gör livet till en psykologisk thriller med hot mot i princip alla runt personerna så får man förstå att de vågade inget annat än att lyda, och det är ju många år sedan så de bör få falla i glömska också.
Men det är uppseendeväckande att de nu mera sitter på känsliga poster i Sverige...De kanske är bra på att upptäcka och känna igen stasi metoder ?