2015-07-18, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinkokos
var har du fått detta ifrån?
Nej, det var inget kaos på akuten. Han åkte inte ambulans och har redan fått lämna sjukhuset.

Jasså släkten har inte hunnit hit än.När detta skedde fanns det tusentals muslimer i Folkets park.

(FB) Man skjuten på möllan 18/7-2015 (Malmö)
Senast redigerad av ascheberg 2015-07-18 kl. 19:30.
Citera
2015-07-18, 19:30
Medlem
Pingvinkokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Jasså släkten har inte hunnit hit än.När detta skedde fanns det tusentals muslimer i Folkets park.
Du hittade ju bara på detta med kaos på akuten. Ska väl vara fakta och inte påhitt i tråden.
Citera
2015-07-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinkokos
Du hittade ju bara på detta med kaos på akuten. Ska väl vara fakta och inte påhitt i tråden.

Att det blir kaos på Malmö akuten är inte ett påhitt det är fakta vid den här typen av brott om det är livshotande men hur skadebilden såg ut visste man inte först.

Dagens händelse ser ut att vara uppgörelse om knarkhandel enligt vittnen i tråden ovan rör det sig om afrikaner och araber.

Återigen stort grattis Malmö för den mycket lyckade inflyttningen.
Senast redigerad av ascheberg 2015-07-18 kl. 20:09.
Citera
2015-07-18, 21:55
Avslutad
Grattis alla Malmöbor! Hoppas ni trivs bra där nere bland skottlossningar och tiggarkåkstäder!
Citera
2015-07-18, 22:26
Medlem
Skottlossning nr 2 lördag

En skadad efter ytterligare skottlossning i Malmö

En person har skadats efter en skottlossning i Malmö strax före klockan 22 på lördagskvällen. Detta är andra skottlossningen i centrala delar av staden i dag, men polisen har i nuläget inga misstankar om eventuella kopplingar.

En 31-årig man skadades allvarligt när han misshandlades av två män vid en busshållsplats på Lindängen i Malmö.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/skane/man-misshandlades-med-tillhygge-skadades-allvarligt
Senast redigerad av ascheberg 2015-07-18 kl. 22:34.
Citera
2015-07-18, 23:13
Medlem
Bollregs avatar
65-årig kvinna slagen medvetslös och rånad utanför polisstationen.

http://www.skd.se/2015/07/17/kvinna-nedslagen-och-ranad-utanfor-polisen/
Citera
2015-07-19, 19:25
Medlem
Shirley Tsubarah är judinna och växte upp på Möllevången i Malmö. För fyra år sedan bestämde hon sig för att bryta upp och starta ett nytt liv i Israel.
− Jag hade helt enkelt fått nog, berättar hon när vi slår oss ner på en restaurang i utkanten av Modi’in, en stad strax utanför Tel Aviv dit många skandinaver har flyttat.
− I Malmö är jag hatad. Jag är ledsen, men så är det. När jag kom hit upplevde jag att alla var nyfikna på var jag kom ifrån i stället för att hela tiden ifrågasätta mig. Det var en fantastisk känsla.
Malmötjejen har nära till skrattet och gestikulerar mycket. Hon berättar om nyfunna vänner, fester och en tillvaro där hon känner sig hemma; en plats där hon välkommen. Men när samtalet kommer in på Frans Suellsgymnasiet i Malmö blir hon plötsligt allvarlig.

− Nästan varje dag var det någon som skrek jävla judehora efter mig i korridoren, säger hon.
− Min bror blev misshandlad på Malmöfestivalen. De frågade honom om han var stolt över att vara jude. Vad svarar man då?

Hon visar en skärmdump från ett Facebookinlägg där någon har lagt upp en bild på henne och hennes bröder. Under bilden kan man läsa texten: ”Här har ni en familj som är från Malmö som dödar palestinska barn och kvinnor. Visa er i Sverige bara visa er så här ser mördare ut mina vänner.” − Men tror du någonting hände när vi polisanmälde? Sverige måste vakna upp och ta antisemitismen på allvar, säger hon.

http://www.hd.se/nyheter/sverige/2015/07/19/har-kan-jag-vara-judinna/
Senast redigerad av ascheberg 2015-07-19 kl. 19:48.
Citera
2015-07-19, 19:54
Medlem
http://www.sydsvenskan.se/malmo/en-till-sjukhus-efter-vilt-slagsmal-pa-mollevangstorget/

Vilt slagsmål på möllevångstorget.Någon som var där ?
Det var väldigt rörigt och en hel del blod på platsen enligt uppgift.
Senast redigerad av ascheberg 2015-07-19 kl. 19:58.
Citera
2015-07-20, 17:37
Medlem
En kvinna cyklade på Köpenhamnsvägen när hon blev påhoppad av två unga män vid 14-tiden på måndagen.

De två unga männen, som beskrivs som varande mellan 20 och 23 år gamla, slet av kvinnans halskedja innan de flydde från platsen.

Skånskan
Senast redigerad av ascheberg 2015-07-20 kl. 17:39.
Citera
2015-07-20, 17:59
Medlem
http://petterssonsblogg.se/2015/07/20/jag-angav-honom-for-att-slippa-doda-honom/

INVANDRARBROTTSLIGHET. Malmös undre värld är i gungning efter bombrättegången och våldsvågen. En nyckelperson, en av männen som beskjutits, berättar nu om när han angav ”bombmannen”. – Jag ville inte tvingas döda honom själv.

Den 34-årige mannen är välkänd i den undre världen, och en av de åtta som Sydsvenskan har visat är nyckelpersoner i sommarens våldsvåg. I granskningen kallades han ”gängledare” efter sin roll i Black Cobra och Lion Family, som lades ner för några år sedan.

Sydsvenskan nämner inte med ett ord att SAMTLIGA inblandade i konflikterna i Malmö är invandrare.

http://petterssonsblogg.se/2015/07/20/manen-ramlar-nog-ner-innan-politikerna-fattar-vad-de-stallt-till-med/

Månen ramlar nog ner innan politikerna fattar vad de ställt till med…
Senast redigerad av ascheberg 2015-07-20 kl. 18:04.
Citera
2015-07-20, 21:06
Medlem
ufomongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
En kvinna cyklade på Köpenhamnsvägen när hon blev påhoppad av två unga män vid 14-tiden på måndagen.

De två unga männen, som beskrivs som varande mellan 20 och 23 år gamla, slet av kvinnans halskedja innan de flydde från platsen.

Skånskan

Va fan, mitt inne i stan mitt på dagen.

Vi måste börja utvisa hela släkter när slynglarna begår brott.
Citera
2015-07-20, 23:08
Medlem
Zebogevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurabergen
Grattis alla Malmöbor! Hoppas ni trivs bra där nere bland skottlossningar och tiggarkåkstäder!
Nej, det gör vi inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in