Citat:
Ursprungligen postat av
in84ever
När MSM bjuder in Arnstad som "expert" i morgonsoffor och statsminister Löfven hänvisar till Arnstad när han kallar ett annat riksdagsparti för fascister bekräftar det hur enormt desperata de är.
Ja så är det. Jag tror dock att Arnstads dagar i TV-sofforna och bred mainstream (läs DN) är över. Nu skriver han sin dynga på ETC. Det är fler som läser ett inlägg i den här tråden än som läser ETC. Jag tog mig friheten och kolla, hans artikel har 4.2k facebook-delningar, och 206 twitterreaktioner.
Jämför man det med sociala-medier-delningarna vid tiden för "aluminiumprofilsdrevet" och tidigare smutskastningskampanjer så ser man att dom nådde 86.000 facebookdelningar och ett par tusen tweets med den inledande expressen-artikeln.
Så Arnstad skriver för den inre kretsen av närmast sörjande.
Det som är värst (eller bäst, beroende på hur man ser det) är väl att Socialdemokraterna nu inte med någon trovärdighet kan stå i riksdagens kammare och tjata om saker baserade på Arnstads fantasier, för det är politiskt skadligt att ta den här mannen på allvar.
Så vi lurkar i den här tråden till på fredag, och ser om Sentio kommer med "a bööömmb" då. Jag tror att det kan bli så. Då kan vi alla gå ut i våra villa- och radhusträdgårdar och tända grillen och grilla på flintasteken som stolta
nazistgrannar.
Nä, po po po po po po pom, nu ska vi ta och sätta igång glöden här litegrann.