Är det lätt att hitta sovplats när man kommer till Amsterdam eller bör man boka hotell?
Nu mitt i semestertiderna är det nog en god idé att boka i förväg då Amsterdam är packat med turister. Jag hade bokat innan jag åkte dit i alla fall. Men någon annan kanske kan säga nåt om hur det är att bara åka dit och chansa på att hitta hotellrum, man kanske kan hitta något nånstans?
Åker man efter dom stora horderna med turister har lämnat är det hur som helst inga problem att hitta hotellrum.
Kommer vara i Amsterdam mellan 15-20 och kommer resa själv, vore kul att möta upp nån person från hemmaplan då
Så länge du inte är sverigedemokrat skiter jag i vem du är
Planen är att flumma runt och hänga i coffeshops och parker mm.
Åker ner till Amsterdam med min flickvän och ivrig som jag är så vill jag gärna besöka en coffeeshop, men flickvännen är inte lika förtjust som jag så jag undrar om dessa café erbjuder något annat än cannabis? Såsom mackor,mat,lunch??
Åker ner till Amsterdam med min flickvän och ivrig som jag är så vill jag gärna besöka en coffeeshop, men flickvännen är inte lika förtjust som jag så jag undrar om dessa café erbjuder något annat än cannabis? Såsom mackor,mat,lunch??
Enda skillnaden mellan ett café i Amsterdam och någon annan stans är den detaljen att dom säljer röka, dvs att alla coffeeshops har det du kan förvänta dig ska finnas på ett café av varierande kvalitet naturligtvis, en vanlig missuppfattning är också att coffeeshops är detsamma som en bar/pub vilket det inte är utan just ett café där varken alkohol eller cigg är tillåtet med undantaget om ciggen blandas med röka.
Hallå! Åker till Amsterdam imorgon.
Några som är där?
Har en fråga med, hur är det med att blanda ut när man rullar?
Inte jättepepp på att röka rent innan jag vet hur "starkt" det är.
Fick man blanda ut med tobak eller var man tvungen att ha någon rökmix? Var köper man sånt isåfall? Vanlig mataffär/kiosk? Eller på coffeeshopsen?
Sen ni som varit där, har ni tips på vart man kan köpa pipor/glaspipor och diverse rökprylar? Finns det också på caféerna? Prisvärt?
Hallå! Åker till Amsterdam imorgon.
Några som är där?
Har en fråga med, hur är det med att blanda ut när man rullar?
Inte jättepepp på att röka rent innan jag vet hur "starkt" det är.
Fick man blanda ut med tobak eller var man tvungen att ha någon rökmix? Var köper man sånt isåfall? Vanlig mataffär/kiosk? Eller på coffeeshopsen?
Sen ni som varit där, har ni tips på vart man kan köpa pipor/glaspipor och diverse rökprylar? Finns det också på caféerna? Prisvärt?
Och en sista fråga: finns det snus?
På de flesta coffeshopsen får man blanda med tobak, men fråga för säkerhetsskull för vissa tillåter inte det. Rökmix kan du köpa på coffeshopsen.
Diverse rökprylar finns på coffeshops/smartshops