2015-07-13, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Du har helt rätt. Faktum är att ca 99% av alla svenskar inte har en susning om hur ni lever och varför.

Tusen tack.. Äntligen en me vett i skallen.. Man blir så fucking trött på oh höra jävla tattare.. Min son e helt svarthårig oh blåa ögon när han va tio år lekte han me en kompis som han blev ovänn me oh kompisens mamma säger till min son din jävla tattare du ska inte va me min son...
Ja snea drog hem till mamman för hon visste inte alls vi va resande...
Sa till henne säg de en jävla gång till ja e stolt för va ja e oh min son me men.. Fuckar du oh säger de ingen vet ja inte va ja gör... Pissar snett på folk som e efterblivna oh inte kan ordet resande!!! Nu har ja sagt till mina tre barn sög ni e resande va stolta låt ingen trycka ner er.. För de räcker me såna som bara skriver fucking skit...
Citera
2015-07-13, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gauelinna
Tusen tack.. Äntligen en me vett i skallen.. Man blir så fucking trött på oh höra jävla tattare.. Min son e helt svarthårig oh blåa ögon när han va tio år lekte han me en kompis som han blev ovänn me oh kompisens mamma säger till min son din jävla tattare du ska inte va me min son...
Sa till henne säg de en jävla gång till ja e stolt för va ja e oh min son me men.. Fuckar du oh säger de ingen vet ja inte va ja gör... Pissar snett på folk som e efterblivna oh inte kan ordet resande!!! Nu har ja sagt till mina tre barn sög ni e resande va stolta låt ingen trycka ner er.. För de räcker me såna som bara skriver fucking skit...

Herregud människa, din grammatik är på samma nivå som en neger som precis börjat SFI.
Citera
2015-07-13, 08:49
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Herregud människa, din grammatik är på samma nivå som en neger som precis börjat SFI.

Hon erkände själv i tidigare inlägg att skolgången blev lite kort just för att hon är tattare.
Citera
2015-07-13, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Därför du slutade skolan innan du lärde dig skriva ordentligt?

Vad beror det på? För att tattarna alltid velat leva efter sina egna seder och bruk och föraktfullt hata vanliga svenskar?
Lägg ner me mig e du snäll.. Ja sa i tidigare inlägg att min lärare ville inte ha mig där ja blev oh han bad mig fara åt helvete... Men ja låter inget stoppa mig ja gick tillbaka till skolan efter en vecka oh sa ja ska gå här oh du kan inte hindra mig.. Ja tog studenten... Oh de där me min stavning snälla ja har dyxlesi.. Bara löjligt av dig oh skriva så..
Citera
2015-07-13, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Löjligt oh skriva av dig..
Citera
2015-07-13, 13:33
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Lägg ner me mig e du snäll.. Ja sa i tidigare inlägg att min lärare ville inte ha mig där ja blev oh han bad mig fara åt helvete... Men ja låter inget stoppa mig ja gick tillbaka till skolan efter en vecka oh sa ja ska gå här oh du kan inte hindra mig.. Ja tog studenten... Oh de där me min stavning snälla ja har dyxlesi.. Bara löjligt av dig oh skriva så..

Jag vill bara tipsa om att slå på rättstavningskontrollen så kanske det är till hjälp.
Citera
2015-07-15, 23:07
Medlem
Citat:
Jag vill bara tipsa om att slå på rättstavningskontrollen så kanske det är till hjälp.
Du själv skriver i ett inlägg varför vi inte vill släppa in svenskar oh e dömande... Dig har ja redan dömt för de e fel i huvudet på dig...
Har hur många svenska nära runt mig så lägg ner me min stavning
Citera
2015-07-16, 20:11
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:

Hur gör man det?
Citera
2015-07-16, 22:19
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Det traditionella namnet på tattare är just tattare, precis som en Lapp är en Lapp inget egentligt nedsättande utan så heter det.
För övrigt så kan jag inte komma ihåg att någon enda kallades tattare just för de var det utan mer ett skällsord mot svenskar man tyckte betedde sig illa.
Jag har hört av min gamla mor att hon under delar av uppväxten hade en grannfamilj som var just tattare men som inte de hade något ont av eller att de uppförde sig särskilt avvikande.
Jag levde i tron att tattare var historia pga det moderna samhället.

Zigenare däremot har jag stött på sedan barndom och de var med rätta alltid illa sedda.
Citera
2015-07-17, 09:29
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Hur gör man det?

I Webläsarens inställningar, "använd automatisk stavningskontroll".
Citera
2015-07-17, 13:38
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
I Webläsarens inställningar, "använd automatisk stavningskontroll".

Tack sä mycket.
Citera
2015-07-20, 07:18
Medlem
weedtalks420s avatar
Jag är själv tattare så ska förklara allting här nu! Ordet tattare ä INTE ett annat ord för zigenare o resande, de ä olika saker! Resande är samlingsnamn för tattare o zigenare, o alla tattare o zigenare ä inte romer heller! Men iaf, tattare kommer från ordet tatar, som var en speciell gren av de romska släktet då vi va mer aggressiva, dehär står inte på Wikipedia men dehär ä sanningen! Folk har sedan blandat ihop tattare o zigenare o trott att de ä samma sak, men de ä de inte, som tattare ä zigenare min "rival" då de ä deras fel från början att vi blev utestänga o jagade o mördade under dom såkallade "tattarkravallerna"! O tattare ä nåt en tattare inte vill bli kallad, så vakta er tunga, för säger ni de ordet runt en tattare blir de inge kul för er :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in