2015-07-18, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Ser man ut som Shia LaBeouf så är utseendet inget problem. Får man flera tjejer intresserade, och till och med vilja dejta en, så är utseendet inget problem. Hur länge ska du begränsa dig själv med lögnen att du har ett fult ansikte?

Tycker du ska fortsätta dejta till du minst fått någon i säng. Kåt måste du väl vara iaf?

Ser inte ut som honom, tror du blandar ihop mig med Thedarkenemy Man kan ju se fulare ut på bild än i verkligheten eller hur?
Citera
2015-07-18, 22:12
Medlem
Citat:
Ser man ut som Shia LaBeouf så är utseendet inget problem. Får man flera tjejer intresserade, och till och med vilja dejta en, så är utseendet inget problem. Hur länge ska du begränsa dig själv med lögnen att du har ett fult ansikte?

Tycker du ska fortsätta dejta till du minst fått någon i säng. Kåt måste du väl vara iaf?

Fast alla kan få en "dejt".

Jag träffade en kvinna via internet för ca 5 år sedan. Hon såg riktigt bra ut på bilderna.

När jag väl träffade henne visade sig att hon inte alls såg bra ut och att hon var överviktig.
Bilder kan ljuga.
Citera
2015-07-18, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Fast alla kan få en "dejt".

Jag träffade en kvinna via internet för ca 5 år sedan. Hon såg riktigt bra ut på bilderna.

När jag väl träffade henne visade sig att hon inte alls såg bra ut och att hon var överviktig.
Bilder kan ljuga.

Exakt... Tror det är mitt största problem, ser okej ut på vissa bilder men tydligen inte i verkligheten
Citera
2015-07-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Exakt... Tror det är mitt största problem, ser okej ut på vissa bilder men tydligen inte i verkligheten

Den slutsatsen kan du inte dra baserat på att du har blivit dissad av 1 person efter att ha fått till en dejt.
Citera
2015-07-18, 22:17
Medlem
Citat:
Den slutsatsen kan du inte dra baserat på att du har blivit dissad av 1 person efter att ha fått till en dejt.

Nej men lägg till att ja är 25 år och noll erfarenhet, blivit kallad ful ett antal gånger, med mera med mera så förstår man ju att det inte ser så ljust ut.
Citera
2015-07-18, 22:21
Medlem
Citat:
Nej men lägg till att ja är 25 år och noll erfarenhet, blivit kallad ful ett antal gånger, med mera med mera så förstår man ju att det inte ser så ljust ut.

Hur ser du ut på ett ungefär då? Verkar ju fått helt okej profilscore iaf.
Citera
2015-07-18, 22:22
Medlem
Citat:
Hur ser du ut på ett ungefär då? Verkar ju fått helt okej profilscore iaf.

Kan ta ett foto imorn o skicka PM till dig? Ja men hade svin många fejkprofiler som gillade den tyvär...

Alla tjejer som ja har inbillat att dom flörtat med mig har haft pojkvänner har det visat sig, hur ska man tolka det?
Citera
2015-07-18, 22:28
Medlem
Citat:
Kan ta ett foto imorn o skicka PM till dig? Ja men hade svin många fejkprofiler som gillade den tyvär...

Alla tjejer som ja har inbillat att dom flörtat med mig har haft pojkvänner har det visat sig, hur ska man tolka det?

Okej. Jag vet faktiskt inte. Tjejer med partner har mindre att riskera med att vara "flörtiga" kanske eftersom de alltid kan ta sig ur situationen bara genom att peka på att de redan är upptagna.
Citera
2015-07-18, 22:29
Medlem
Citat:
Okej. Jag vet faktiskt inte. Tjejer med partner har mindre att riskera med att vara "flörtiga" kanske eftersom de alltid kan ta sig ur situationen bara genom att peka på att de redan är upptagna.

Mm men får mer känslan av att dom tycker synd om en...
Citera
2015-07-18, 23:04
Medlem
Ni killar som har mycket olika tjejer "på g" över nätet, hur fan kommer ni ihåg alla olika tjejers jobb, intressen, preferenser...osvosv?

Är ni inte rädda/råkat ut för att fråga samma sak två gånger?
Citera
2015-07-18, 23:20
Medlem
Citat:
Mm men får mer känslan av att dom tycker synd om en...

Det är mer troligt att personerna bakom Badoo satt det i system att "ta kontakt med de som ingen tagit kontakt med", för att på så sätt bibehålla medlemmarna.
Citera
2015-07-18, 23:23
Medlem
Citat:
Det är mer troligt att personerna bakom Badoo satt det i system att "ta kontakt med de som ingen tagit kontakt med", för att på så sätt bibehålla medlemmarna.

Jag menade i verkligheten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in