2015-07-18, 20:44
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Några smakprov från Adam Tenstas Facebook-sida:

- Du e så jävla pinsam packa väskan å dra

- Adam, du är dum i huvudet, riktigt dum i huvudet.

- Adam Tensta är en riktig pissluffare.. Jävla kackerlacka

- Du är än stor jävla skit!!

- Lägg ner din fjant..

- Du är en liten jävla fjant!

- Det har alltid hetat Negerboll och kommer alltid heta det!!

- Adam Tensta är en neger och kommer alltid vara en neger, sorry Adam.

- Han är ett bög äckel som inte har en framtid. Muhammed hatar han och han får ingen sinnesfrid under eid

- Äckel

- Jävla tönt!!!

- Detta visar att vi behöver inte afrikaner i Sverige...är Tensta en "kulturberikare”?

- Faan jag blev ju lite sugen på negerbollar nu

- Äh skit ner dig jävla negerjävel

- Är det något fel med att vara rasist? Det är väl värre att vara miljöpartist?

- Håll din käft bara..!!!!!

- Jävla sopa du kommer falla tungt nu vem fan vill lyssna på en loser

- Du är helt dum i huvudet

- detta är patetiskt i sverige har vi alltid sagt neger o negerbullar kommer ALLTID att göra det så skärp dej,de är inte vi som är rasister de är ni nysvenskar som säger detta

- En blatte är en blatte och kommer så förbli en blatte så länge ni beträder Sverige. Inse detta du Adam.

- Måtte djävulen ta dig o att skivbolagen ratar dig o din karriär går åt helvete.

Då har ändå det värsta raderats. Seriöst hur orkar hatare på båda sidor kommentera i den här stilen?

Varken Louise eller Adam förtjänar att hotas eller trakasseras naturligtvis. Det eskalerande näthatet är verkligen ett problem. Avsaknaden av argumentation och saklig kritik hos dessa näthatare är skrämmande.
Citera
2015-07-18, 20:45
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstbullenGrandlux
Är Adam Södermalms Gambia-pappa fortfarande tillsammans med Adam Södermalms mamma?

Mina fördomar säger nej men vet någon annan?

Nej, enligt vad jag läst och hört går hans far på heroin och har lyckats skaffa Adam mellan 4-6 halvsyskon. Hans mamma har enligt Adam själv blivit tvungen fly Tensta pga av trakasserier för att hon är blond och blåögd halvfinne.
Citera
2015-07-18, 21:04
Medlem
nousernameneededs avatar
Alltså jag fattar inte varför ni ger er på Adam pga hans hudfärg vad har det för relevans? Det som är relevant är ju att han indirekt med denna anklagelse startat en häxjakt på en tjej som uttryckt sig klumpigt men som inte menade att såra någon.
Citera
2015-07-18, 21:06
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Eller så har arbetslöst trash-folk mer tid över för att näthata? Jag tycker inte att Adam Tensta framstår som en mobbare om man läser i hans kommentarsfält, snarare som den påhoppade och mobbade.

Dom flesta har väl sem och vädret iaf där jag bor inbjuder till läsplattan, man måste säga att den gode Adam hade otur med vädret, om folk istället legat på stranden hade nog PR-kuppen kunnat gå hem, nu kommer han för LÅNG tid bli förknippad med dåligt uppförande och mobbning. Louise verkar däremot kunna bli den stora vinnaren..........jag vill också tillägga att Adam växt upp i Sverige med en vit mamma så han visste exakt vad som skulle hända och hur mkt han skulle förstöra för den unga kvinnan, så i mina ögon är han inget annat än en Gris oavsett hudfärg, troligen har han väl fått idén från någon granne på Södermalm, men nu verkar ju hela historien ta en oväntad riktning..
Citera
2015-07-18, 21:07
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Alltså jag fattar inte varför ni ger er på Adam pga hans hudfärg vad har det för relevans? Det som är relevant är ju att han indirekt med denna anklagelse startat en häxjakt på en tjej som uttryckt sig klumpigt men som inte menade att såra någon.

Precis, Tensta borde också be om ursäkt. Hälsa på henne och lägg upp videon där de står och pratar tillsammans tex, be näthatande av varje läger att dra åt helvete.

""Vi behöver inte er 'Hjälp'"

Det hade nog fungerat

Jävla Zara Larsson som lägger sig i också, gör hon allt för att synas och vara relevant?
Citera
2015-07-18, 21:12
Medlem
iKQQLs avatar
Asså vafaaan. I början så var jag på Adams sida och tyckte det var bra vad han gjorde men nu vet jag fan inte. Jag såg detta klipp: https://www.facebook.com/louisehoska.bodin/videos/vb.717077601/10153042044297602/?type=2&theater och tycker det hela har gått för långt. Shit
Citera
2015-07-18, 21:13
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Nej, enligt vad jag läst och hört går hans far på heroin och har lyckats skaffa Adam mellan 4-6 halvsyskon. Hans mamma har enligt Adam själv blivit tvungen fly Tensta pga av trakasserier för att hon är blond och blåögd halvfinne.

Detta låter ju onekligen som sprängstoff om det kan bekräftas. Speciellt det fetstilta är jag intresserad av, kan du referera till någon säker källa på det?
Citera
2015-07-18, 21:15
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envoke
Precis, Tensta borde också be om ursäkt. Hälsa på henne och lägg upp videon där de står och pratar tillsammans tex, be näthatande av varje läger att dra åt helvete.

""Vi behöver inte er 'Hjälp'"

Det hade nog fungerat

Jävla Zara Larsson som lägger sig i också, gör hon allt för att synas och vara relevant?

Ja precis tror det skulle vara det bästa!

Ja jag äcklas av den där jävla människan... först grinar hon ut om att hon blir näthatad men hejar på näthatet mot stackars Louise
Citera
2015-07-18, 21:20
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Detta låter ju onekligen som sprängstoff om det kan bekräftas. Speciellt det fetstilta är jag intresserad av, kan du referera till någon säker källa på det?

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2151&artikel=4406350

från 05:00 min och typ 2 min framåt pratar han om den biten.

Det hinnas även vid 04:17 eller nåt sånt om problemen som gjorde hans mamma lämna tensta. Självklart väljer reportern att inte dyka in i ämnet utan låter det passera ganska lätt. Kan ju gissa hur det låtit om hans mamma varit svart och pga trakasserier kände sig tvingad lämna låt säga Danderyd, Djursholm eller liknande. Men men, finns ju bara en sorts rasism, den svenska rasismen!
Senast redigerad av oldtimedrunk 2015-07-18 kl. 21:28.
Citera
2015-07-18, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iKQQL
Asså vafaaan. I början så var jag på Adams sida och tyckte det var bra vad han gjorde men nu vet jag fan inte. Jag såg detta klipp: https://www.facebook.com/louisehoska.bodin/videos/vb.717077601/10153042044297602/?type=2&theater och tycker det hela har gått för långt. Shit
så du menar att det var detta klipp som fick dig att inte stå på Tenstas sida?
Citera
2015-07-18, 21:29
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2151&artikel=4406350

från 05:00 min och typ 2 min framåt pratar han om den biten.

Det är helt otroligt. Vilken falsk typ. Hans egen mor har alltså tvingats lämna sitt område för att hon är "blond och blåögd" och därför blev trakasserad på vägen till jobbet!?

Vilken neger har tvingats lämna ett område i Sverige på grund av av denne blir rent ut sagt trakasserad. Har inte hänt, och skulle det hända så skulle Aftonbladet och Expressen ge ut specialutgåvor i mängder..

Rasismen mot svenskar/blåögda/blonda är den riktiga rasismen som finns i samhället. Det vet alltså Tensta, men gör ändå detta förkrossande angrepp mot Louise. Sjukt jävla äcklig typ, den där Tensta.
Citera
2015-07-18, 21:33
Medlem
Ingen som har backup på videon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här