Citat:
Du har ju redan fått informationen om VARFÖR det är bra som Dreamtrip-medelm.
Problemet är att du inte kan räkna...
(FB) World Ventures Pyramidspel!(?)
Jag har använt alla pengar jag betalat in att resa för. Ingen kostnad alltså.
Jag har fått tillbaka närmare 6 000 kr första året på rabatter och pricepledges. Rabatter är enbart Dreamtrip-medlemmar som kan få.
Tack för att du sprider informationen om att man kan bli medlem på Rovia.com och använda PricePledge och RateShrinker. Det borde alla göra. Det håller ju till och med du med om
.
Ju fler som använder detta sätt att boka, ju mer får vi som Dreamtrip-medlemmar i rabatter. På detta sätt blir vi ju alla vinnare!
Problemet är att du inte kan räkna...
(FB) World Ventures Pyramidspel!(?)
Jag har använt alla pengar jag betalat in att resa för. Ingen kostnad alltså.
Jag har fått tillbaka närmare 6 000 kr första året på rabatter och pricepledges. Rabatter är enbart Dreamtrip-medlemmar som kan få.
Tack för att du sprider informationen om att man kan bli medlem på Rovia.com och använda PricePledge och RateShrinker. Det borde alla göra. Det håller ju till och med du med om
.Ju fler som använder detta sätt att boka, ju mer får vi som Dreamtrip-medlemmar i rabatter. På detta sätt blir vi ju alla vinnare!

Här är problemet...
Jag får EXAKT samma priser som du , endast genom att vara GRATIS medlem på Rovia.com
Jag får EXAKT samma rabatter och pricepledge som du genom att vara GRATIS medlem på Rovia.com
Detta har vi redan bevisat genom skärmdumpar , och dreamtrips är också bevisat att det är endast löjliga datum med in- och utcheckningar och inga som helst vinster i något led.
Att Rovia.com kan vara bra hur det hänseendet är en sak , dock finns det billigare alternativ bara man googlar runt lite. (Trivago o.s.v.).
Jag betalar inte ett ruttet lingon , men du betalar konstant en månadsavgift men ändå betalar vi i slutändan exakt samma slutpris för resan.
Vad är det du inte förstår att du redan där gör en förlust affär?
Även om du , mot all förmodan , lyckas använda upp alla dina inbetalada pengar till resor så är det i slutändan vi andra som reser billigare eftersom vi kan spara pengarna under tiden till ränta.
Du kan tvärglömma att en medelsvensson skall gå med i detta eftersom konceptet är total katastrof....
Du har fortfarande inte kommit med en vettig anledning för att jag skall betala
Dreamtrips - Gold -> Månadsavgift 49,98$ engångsavgift 249,97$
När jag kan vara gratis medlem på Rovia.com eller googla mig fram till billigare alternativ.
Wolrd Venture Bluff - Dreamtrip Bluff...
Och Norge kommer inte att återöppnas....