2015-07-18, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Vet inte om ni avhandlat detta tidigare, ber om ursäkt i så fall. Angående en artikel från AB.

Artikel från Aftonbladet beskriver:

Har Tv4 nu alltså blivit så rädda för Adam Tensta och Zara Larsson med vänner att de helt enkelt trampar på Louise på det här sättet? Hur fan kan de göra på det här sättet? Om det nu är sant. Hur mår egentligen den här Louise idag tro?

Louise säger:

vidare i artikeln:

För Adam Tensta så var det här förmodligen bara ett PR-knep för att tjäna mer pengar och han offrade Louise liv helt kallsinnigt för att få dessa pengar.

Detta ställer sig Zara Larsson, Tv4 med flera sig bakom? Fy fan!

Artikeln

Citat:
Från samma artikel:

Sedan dess har nätet kokat över med hatiska kommentarer.
Louise Andersson Bodin, som nu petats från TV4:s nya program ”Spring”, där hon skulle medverka i ett avsnitt, uppger bland annat att hon dödshotats. Samtidigt svämmar nätet över av rasistiska kommentarer riktade mot hiphoparen.
Hoten fördöms nu av Adam Tensta.
– Till er ryggradslösa individer och grupper som skickar hot i både min och Louise Andersson Bodins riktning. Ni är riktigt, riktigt låga, skriver artisten på Facebook.

Här ser vi klart och tydligt att han tar avstånd från hot mot henne och han själv.

Jag tror att många har missförstått Adam Tensta som tror att han attackerar Louis Bodin. Hans "attack" är mot TV4 och ingen annan.
Citera
2015-07-18, 15:09
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
Här ser vi klart och tydligt att han tar avstånd från hot mot henne och han själv.

Jag tror att många har missförstått Adam Tensta som tror att han attackerar Louis Bodin. Hans "attack" är mot TV4 och ingen annan.

Adam Tensta visste så klart att hon skulle få en massa hot, hans lilla PR-kupp tilltalade ett visst sorts klientel.
Citera
2015-07-18, 15:12
Medlem
NyanNyans avatar
Är detta det ultimata beviset på att negrer trumfar kvinnor i Sveriges pk-hierarki?
Citera
2015-07-18, 15:13
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Han lämnande alltså Nyhetsmorgon. När lämnar han Sverige?
Citera
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:

Han tar avstånd från hoten men det var han, och ingen annan, som kastade henne till vargarna.

Citat:
Jag skäms när TV4 normaliserar rasism

Fanna Ndow Norrby, skribent och medarbetare på sajten Politism skriver, den 28 maj i år, en artikel som problematiserar att TV4 bokade in youtubeprofilen Louise Andersson Bodin, för att träna Peter Jihdes rumpa i "Nyhetsmorgon". En person som tidigare har uttalat sig rasistiskt och kränkande på sin Youtube-kanal.

Man kan ju tänka sig att reaktionerna till denna bokning skulle skapa mycket uppståndelse, då TV4 länge har jobbat under parollen Nollrasism. Och det gjorde den också, i alla fall ett kort tag, innan TV4-gruppens tittarservice hann stänga ner kommentarsfältet, en sedan tidigare beprövad metod kallad censur.

Jag vill här i all enkelhet tydliggöra hur detta kan får mig att känna: diskriminerad, censurerad, förbisedd och frustrerad.
Med denna vetskap i bagaget kan man nu ställa sig frågan, vad kan jag göra med denna information?

Problemet blir här att majoriteten av svenskarna inte kan relatera till denna typ av diskriminering. Säkert för att dom själva inte har upplevt den, eller för att dom faktiskt inte vet att den existerar. Det blir därför svårt att relatera till problemet.

Insåg han inte vad han gjorde är han sannerligen korkad och gör skäl för sitt artistnamn.
Att han fortfarande kallar sig Adam Tensta och profilerar sig på grund av hans hudfärg och uppväxt i en förort är fan skamligt och han saknar all heder. Hela grejen är en stor PR-kupp för sin skiva som han släppte förra månaden.

Hela hans debattartikel osar av självömkande för den strukturella rasismen som han påstår invandrare råkar ut för dagligen. Hjärnspöken.
Senast redigerad av Glaucius 2015-07-18 kl. 15:16.
Citera
Bannlyst
Tensta´s utspel ökar segregationen, snart vill väl ingen betala skatt ,, man vet ju ändå att allt kommer att gå till Pk-bajs som förstör våra barns gyllene framtid.
Citera
2015-07-18, 15:15
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Vet inte om ni avhandlat detta tidigare, ber om ursäkt i så fall. Angående en artikel från AB.

Artikel från Aftonbladet beskriver:

Har Tv4 nu alltså blivit så rädda för Adam Tensta och Zara Larsson med vänner att de helt enkelt trampar på Louise på det här sättet? Hur fan kan de göra på det här sättet? Om det nu är sant. Hur mår egentligen den här Louise idag tro?

Det värsta är att hon gjorde avbön när kritiken "haglade" och tog bort youtube klippet samtidigt som hon bad om ursäkt. Tydligen räcker detta inte för Tensta som drar upp det igen och till på köpet får henne avskedad. Jag undrar vad mer hon egentligen kunde göra.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vem är Zara Larsson? Nej, jag tänker inte googla.

En tjej som har viss sångtalang men utmärker sig med urbota korkade feministiska uttalanden och på det köpet får billiga poäng från den politisk korrekta median. Ibland önskar man att en artist sågs som bra på grund av sin talang och inte på grund av dennes politiska åsikter.
Senast redigerad av Glaucius 2015-07-18 kl. 15:17.
Citera
2015-07-18, 15:24
Medlem
sueco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Adam Tensta är väl det kanske absolut bästa exemplet på att man som vit kvinna begår ett enormt misstag när man bildar familj med negerhannar. Inte bara att han blev rätt ful som mulatter i de absolut allra flesta fall brukar vara pga deras negerdrag, utan han blev även en islamist och numera sitter han och anklagar världens mest anti-rasistiska land, för att vara värsta KKK-nästet, mitt i direktsändning. Så illa kan det gå, om man föder fram mulatter, att ungarna blir aggressiva gangstarappande muslimer. Denna slutprodukt vid namn Adam Tensta är absolut inget att vara stolt över.

Med största sannolikhet skäms hans vita mor över honom i skrivande stund, och om hon inte gör det så bör hon göra det, över hur han betedde sig i direktsändning.

Adam Tensta = anti-vit muslim som mycket originellt rappar om niggers, hoes and bitches, och beter sig som en omogen lipunge när en vit kvinna råkar använda det sakrosankta N-ordet. Adam Tensta's bidrag till mänskligheten är ovärderlig.
Adam har ju åtminstone inte ställt till med något bråk i studion även om han använde en värmländska som verktyg för sin agenda.
Alla artister med lite klass brukar ha någon särskild sång eller uttalande som de tillägnar nära&kära.
Ur Adam Tenstas repertoar skulle niggers, hoes and bitches kunna ses som en hyllning till mamma och pappa.
Citera
2015-07-18, 15:36
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sueco2
Adam har ju åtminstone inte ställt till med något bråk i studion även om han använde en värmländska som verktyg för sin agenda.
Alla artister med lite klass brukar ha någon särskild sång eller uttalande som de tillägnar nära&kära.
Ur Adam Tenstas repertoar skulle niggers, hoes and bitches kunna ses som en hyllning till mamma och pappa.

Visst sjunger han om sig själv och sina fina föräldrar som måste vara såå stolta över sin avkomma idag. Undrar om de visste att de avlade en niggah bitch? Hoppas mamma negerkukdyrkare fick bra betalt av niggerpappa.

Hoppas judefyran tappade tittare pga sin avrättning av Louise.
Citera
2015-07-18, 15:36
Medlem
nedboys avatar
Citat:

Den här förklaringen är falsk och det ser man av hans egna agerande.

Han missuppfattar Louise medvetet och fel-vrider det hon gjort och får det till att hon är rasist. Något hon bevisligen inte är. Han har förmodligen värderat hennes kändisstatus mot sin egna och dragit slutsatsen att han har högre (större) kändisstatus och därför kommer han vinna över henne och i samma stund så väljer han att offra hennes liv mot att tjäna lite pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Glaucius
Det värsta är att hon gjorde avbön när kritiken "haglade" och tog bort youtube klippet samtidigt som hon bad om ursäkt. Tydligen räcker detta inte för Tensta som drar upp det igen och till på köpet får henne avskedad. Jag undrar vad mer hon egentligen kunde göra.

Han har helt kallsinnigt gjort den värderingen att han kan stå för att offra hennes liv och karriär i utbyte mot att han tjänar lite pengar. Vissa människor fungerar så och det värsta av allt är att det finns de som står bakom honom.

Att förstöra andra människors liv för att hålla sin egna rygg fri och tjäna lite pengar och PR är inget problem för Tv4, Zara Larsson, Malena Ernman med vänner?
Citera
2015-07-18, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushsweede
Det står dig ju fritt att faktiskt låta bli att titta på patetiska värmländska videos..
Gillar du det inte är det väl bara att surfa vidare, det finns miljontals idiotiska videos på Youtube med folk som svär på alla möjliga språk och dialekter..

Det enda patetiska med den här historien är alla låtsassårade twitterhjältar och b-kändisar som ska vädra sina silkesvita lakan till påhittade samveten i tid och otid mot allt som inte till punkt och pricka håller sig i den trådsmala korridor varifrån det riktiga hatet och det riktiga hotet mot demokratin och yttrandefriheten kommer.

Det är de här människorna som beter sig så som 30-tals nazisterna gjorde.
Tyck som vi, eller räkna med att bli förföljd.
Det värsta är att de inte förstår det själva..

Det står dig ju fritt att ge fan i att läsa dessa twitter, lyssna på dessa b-kändisar och allt annat du inte gillar.

Citat:
Hon går väl in i en roll på YT? Jag kan inte påstå att jag har sett särskilt mycket av det hon gjort men mitt intryck är att det handlar om skådespelande, åtminstone till viss del. Du borde för övrigt sluta använda beteckningen WT, den får dig att framstå som en tvättäkta tönt som vill ha "elitens" gillande här på Flashback.

I så fall tycker jag hon ska ge upp skådespelarkarriären så fort som möjligt.
Du menar ungefär som folk slänger sig med PK på flashback?

Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Visst ! Adam "Södermalm" är bara ännu en missanpassad skithög som försöker läga munkavel på folket missnöje

Men allra bäst är i fall skattebetalaren tar reda på vart majoriteten av hon/han skattemedel går. För om våra pengar läcker som ett såll till alla bruna farmer i förorterna,,, så kan man betala hur mycket skatt som helst.

Den där super intelligaenta och begåvade bruden vill inte jag betala skatt för i.a.f.

Citat:

Folk här inne vill inte förstå något ifall det inte passar deras trångsynta agenda.

Citat:
Adam Tensta visste så klart att hon skulle få en massa hot, hans lilla PR-kupp tilltalade ett visst sorts klientel.

Jag tyckte det var en bra PR-kupp i så fall men jag kommer absolut inte köpa hans musik då det är rena skiten.
Citera
2015-07-18, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Adam kan inte göra mycket rätt. Ljuga samt hyckla kan han mycket bättre än rappa.

Bara en värdelös neger som ljuger bevisligen och inte tvekar att behandla våra etniskt Svenska tjejer dåligt. En hycklare som vill skapa PR på fina människors bekostnad. Totalt värdelös på alla sätt.

Denna Addam, Rappar tydligen, kommer från, hör och häpna, Tensta !!!

Lyckats mer i livet än du och 95% av alla andra svenskar i alla fall.. Undrar vad du är för en loser som gömmer dig bakom skärmen och skriver skit hela dagarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in