2015-07-18, 09:23
Medlem
Får man kidnappa direktsändning sådär??
Och ska han göra otacksam-flykting-kupp på media borde han ha sopat rent utanför sin egen dörr först.

Pinsamt värre
Citera
2015-07-18, 09:25
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Det du skriver stämmer. Och det visar att alla människor inte har samma rättigheter i sverige, svarta har rätt att fritt använda ord som vita kan bli straffade för enligt hmf. Att det blivit så beror beror på de drivande krafterna (ägarna av TV4-gruppen) som jag skrev om i mitt inlägg. I övrigt tror jag inte ditt svar på mitt inlägg hade så mycket med mitt inlägg att göra.

Jag tog tillfället i akt att visa på de dubbla måttstockarna som gäller ordet neger, speciellt i judisk media kontra negrerna själva.
Citera
2015-07-18, 09:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Borde han ens få kalla sig för "Tensta" längre? Är inte det falsk marknadsföring?
Han flyttade ju därifrån för att det fanns för mycket kriminella blattar i Tensta.
Citera
2015-07-18, 09:29
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Borde han ens få kalla sig för "Tensta" längre? Är inte det falsk marknadsföring?
Han flyttade ju därifrån för att det fanns för mycket kriminella blattar i Tensta.

Adam Södermalm passar inte in i hans image som hård neger med niggers, bitches och hoes.
Citera
2015-07-18, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metacola
De var bra gjort av han.

Vem är Adam och vem är Louise?? Men utan att veta det så verkar den här killen vara helt vrickad, han kommer dit för att prata om en sak och börjar sen sin monolog. Han påstår att han vill ha svar men det vill han inte för då är risken att han inte vet vad han ska säga. Någon Louise har tydligen dag nigger eller folkslag och Om man ska tro tråden här så är det ord Adam själv använder i sina låter. Uppmärksamhetstörstig och jävligt ouppfostrad och helt respektlös, en riktig lipsillar med ful offerkofta, han borde rodna ända ner i sin fula skor för att han tagit programtid till att rapa upp en massa skit som ingen vill veta och som inte betyder ett smack
Citera
2015-07-18, 09:45
Medlem
Cambijaos avatar
Förlåt om frågan redan blivit ställd, tråden är 57 sidor och det finns ingen sammanfattning i första inlägget. Men finns klippet där Lousie säger dessa saker någonstans? Hon säger hon tsgit bort dem men någon borde ju ha hunnit sparat det.
Citera
2015-07-18, 09:51
Medlem
DIdes avatar
Jag blir riktigt illa berörd och arg när jag läser detta i expressen

http://www.expressen.se/gt/noje/far-sparken-fran-tv4-av-sakerhetsskal/

De skriver för en gångs skull en artikel från en vit tjejjs perspektiv. Hon får direkt utstå antirasister och vänsterns näthat med mord och våldtäktshot som jag misstänker är oerhört grövre än vad Zara L någonsin har sett i sitt flöde.

Fy helv_te för dessa kränkta barbar-apor och deras dj_vla pöbelmobb!

Tv 4 spelar dem rakt i händerna som vanligt och deras pissiga programchef borde åtalas för medhjälp till förtal.

sverige är helt idiotiskt och hur mycket jag än försöker låta bli så tycker jag mer och mer illa om invandrare, deras avkomma och vänsterpuckon.

För min del är det skittråkigt för jag försöker verkligen acceptera läget och hitta fördelar och vägar att fungera med menaiter som stor andel av befolkningen men de gör det f_n inte lätt.

Tensta borde lobotomeras och aldrig nämnas mer i vare sig text eller tal. Förbjud "Tensta".
Citera
2015-07-18, 09:58
Medlem
Har killen konverterat till Islam. Nån som vet. Han har ett sånt där glest halvt desperat islamistskägg (möjligen låg testosteron-nivå) araber brukar ha, - och hade en lång vit skjorta i TV4 soffan då han dissade kvinnan i direktsändning.

Inte särskilt svensk betende där man sköter sådant på en annan debattnivå. Inte pissar och rasist-stämplar folk i direktsändning, (bottenlös Expo-taktik) - kvinnor som inte ens är i soffan och kan försvara sig. - Att kapa direksändningar är fel. Killen kommer ju sannolikt ALDRIG att bli inbjuden igen till nåt TV program. Ingen vågar ju. Man vet ju inte vad killen får för sig.

Tensta har sabbat den kvinnans karriär, Grattis Tensta.
Citera
2015-07-18, 10:04
Bannlyst
Snubben skriver gnälliga artiklar om det "rasistiska Sverige" för att en tjej en gång sa ordet "neger". Själv försvarar han bruket av ordet "nigger" i rapmusik. Adam Tensta i DN 2007: "Så länge det finns niggers, bitches och hoes ska man få säga det. Jag står inte för censur."
HAHA, SNACKA OM ATT ÖVERGE SINA VÄRDERINGAR FÖR ATT FÅ SUGA PÅ KAPITALISMENS TUTTE. Killen har förstört en bruds liv bara för att få PR och cash
Citera
2015-07-18, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Förlåt om frågan redan blivit ställd, tråden är 57 sidor och det finns ingen sammanfattning i första inlägget. Men finns klippet där Lousie säger dessa saker någonstans? Hon säger hon tsgit bort dem men någon borde ju ha hunnit sparat det.

https://www.youtube.com/watch?v=Wj6OsoGfVGo&list=WL&index=10
Citera
2015-07-18, 10:08
Medlem
1001PSs avatar
TV4 kollar jag sällan på.

Efter detta, aldrig.
Citera
2015-07-18, 10:10
Medlem
ColaKexs avatar
Louise senaste video är ganska talande. En knäckt tjej som får ett sammanbrott efter alla hot hon fått ta emot efter Adam Tenstas kupp

https://www.youtube.com/watch?v=sClC8dR3WZ8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in