EDIT. För alla andra som läser detta och kanske missuppfattar vad jag skriver (man får gå gränslöst långt med den här personen), jag har avstått från att spekulera helt och hållet den senaste tiden, därför skriver jag av princip att jag inte tror på en särskild teori. När fler bevis allteftersom kommer fram, tar jag naturligtvis ställning till dem då.
Till dig nu då.
Men alltså, hur är det med dig egentligen? Det är ju helt omöjligt att nå fram till dig....
Vill du veta vad som irriterar mig?
Detta!
För sista gången, som jag har nu har skrivit hur många gånger som helst, ingenstans har jag sagt att MGM är skyldig.
Inte ens i början av tråden, när jag fortfarande spekulerade lite om fallet så skrev jag på något sätt att MGM är skyldig/a.
Jag förstår bara inte var du fått det ifrån???
Du är ju sjukligt besatt vid tanken på att jag någonsin skulle ha skrivit att MGM är mördaren. Klart att jag blir irriterad som fan när du kommer med rena lögner.
Inte ens när jag har spekulerat har jag skrivit att jag vet vem GM är...
Hur fan kan du komma med dina påståenden, gång på gång på gång, att jag sagt att MGM är GM?
Se det fetmarkerade. Jag har t.o.m lagt fram en jämnårig kille som var besatt av Lisa som möjlig GM (även om jag inte tror detta nu, eftersom att jag tror att han isf skulle ha åkt fast vid det här laget),
men jag vet inte.
Jag citerade dig där du uttrycker dig på sådana sätt att du tydligt utesluter möjligheten att MGM KAN vara GM (läs mitt förra inlägg en gång till, det är ganska tydligt),
och det är detta jag har reagerat på. Kom gärna med egna åsikter, men sluta gå på som du gör om att det inte är möjligt att MGM är skyldig, och att de som tror det är galningar. Nej, jag har aldrig sagt det själv, men jag du har gjort mig jävligt förbannad allteftersom vår diskussion fortskridit eftersom
du vägrar sluta anklaga mig för det trots att du inte har några jävla belägg för att göra det. Det är som sagt SJUKT som du håller på.
Skulle du tycka att jag var seriös om jag helt blint insisterade på att du hävdar att ex-pojkvännen är GM, trots att du aldrig någonsin påstått det? Skulle inte du bli sjukt irriterad om jag i inlägg efter inlägg fortsatte att påstå detta även om du gång på gång hade bevisat att så inte är fallet.
Klart du hade blivit det, precis som jag. Man kan tro att du är hjärndöd som håller på så.
Det enda jag fastställt (vilket jag gör nu) i den här tråden är att du har förbrukat all din trovärdighet och rättighet att bli tagen på allvar.
För sista gången, jag har för tillfället inga teorier om vad som hänt som jag tar för helt trovärdiga (och inte ens i närheten av det). Däremot har jag insett att jag kan avfärda allt du skriver som rent jävla trams. Funderar seriöst på att rapportera dina inlägg som trams. Det måste fan finnas några gränser för vad man skriver.
Ps. Nu vet vi också veta att vissa av de grejer jag tog upp i mina första inlägg i tråden kan uteslutas, men det visste jag inte när jag nämnde dem som eventuella möjligheter.