Citat:
Ursprungligen postat av
Enzenn
En fråga först:
Sitter du uppe och dricker och drogar på nätterna?
Det skulle i så fall kunna utgöra en delförklaring till nivån på dina inlägg.
(det fetade)
Jag blir litet undrande över hur du tänker om det du där skriver. Menar du på fullt allvar att NL borde tagit det nyfödda barnet med sig ut på sin våldtäktsrunda? Det låter inte som
Den smartaste idén om du frågar mig.
Eller antyder du,
Den smarta, att mamman var så olämplig som vårdnadshavare, så att barnet av NL borde tagits från mamman?
Det blir ofta väldigt oklart vad du menar med det du skriver.
Du har i ett inlägg strax ovan konstaterat att brott lönar sig. Din lakoniska kommentar rörde konstaterandet att NL hade beviljats 3.500:- för att ta körkort. Menar du att det går att se en
lönsamhet i att sitta i fängelse i närmare tio år och för det betalas med ynka 3.500:-?
Folk jag umgås med och som gått på Handels och nu är färdiga jurister kan räkna. Du påstår dig vara snart färdig jurist. Hur räknar du hem lönsamhet i ett "projekt" som NL:s?
En annan sak: Om du med "brott lönar sig" försöker visa att du skulle stå över brottslig verksamhet, så kan jag påminna dig om att inköp av illegala substanser även det är att betrakta som brott.
Du har i en annan tråd här på flashen visat intresse för att skaffa droger illegalt.
Jag tror inte Sverige behöver fler ignoranta, uppblåsta och drogiga jurister.
Den smarta -tsss..

Kan det möjligtvis vara så att du är lågbegåvad? Eller har du bara svårt med det svenska språket?
Jag postade en länk på ett foto med NL, hans sambo och det nyfödda barnet samt skrev att han lämnade sambon och det nyfödda barnet på BB medan han gick ut och våldtog en kvinna.
Jag ville med det jag skrev och i och med det fetstilta visa på hur sjuk handling det var av NL och poängtera det. Att du sedan fattat det som att jag menar att mamman skulle vara olämplig som förälder eller något annat av alla konstiga scenarier du skrev bekräftar min misstanke om att du besitter en låg intelligens.
I ett annat inlägg i denna tråd svarade jag på en kommentar att "Det lönar sig tydligen att begå brott" och detta var menat som sarkasm och jag tänkte i skrivande stund att det är så självklart att man förstår det, men tydligen inte. Men naturligtvis tycker jag inte att brott lönar sig och jag förespråkar heller inte det.
Huruvida jag skrivit om droger på detta forum eller brukar dessa är för ämnet och diskussionen irrelevant.
Gällande mitt inlägg om NL:s körkort så anser jag inte att jag som skattebetalare ska stå för en våldtäktsmans körkort, nej. Tror inte jag är ensam om att ha den åsikten.
Han är en vuxen människa med ansvar över sina handlingar och han har själv satt sig i sin situation. Det handlar inte om summan på 3500kr utan om att NL får diverse privilegier, privilegier som resten av pöbeln inte får trots att de följer lagar och sliter hårt för i princip ingenting.
Trist för dig att dina vänner kom in på Handels men inte du så att du måste referera till dem. Men det är klart, om man inte ens kan dra enkla slutsatser eller förstå sig på sarkasm vilket man vanligtvis börjar göra i 12 årsåldern så ..😂😂