Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Utan att veta speciellt mycket om fallet så har jag fått uppfattningen av kapten klännings brott var att han hämtade flickor som var placerade enligt LVU för att smiska upp dem. Enligt vad jag minns så blev ingen allvarligt skadad.
Det intressanta (och roliga) med KK är att han var en makthavare som levde ett extremt dubbelliv och blev tagen med byxorna nere. Det hade naturligtvis inte haft samma nyhetsvärde om KK hade arbetat på en bilfirma.
Hagamannen är av en helt annan kaliber än KK enligt min mening.
Nu tror jag du får gå till arkiven och läsa på litet.
Du väljer att använda ordet 'roliga' när du talar om KK. Jag ser inge roligt alls i att ett av Sveriges högsta polisbefäl och som föreläste på PHS, samtidigt under ytan är en fullständig galning, en fullblodspsykopat med klara sexualsadistiska böjelser även han.
Det var inte så enkelt som att KK bara raggade upp flickor på driven; KK våldtog grovt de unga kvinnor han fick tag på. KK ingick i en ring med andra sexualsadister. Inga 'roliga' farbröder alls.
Men Sverige lät sig luras.
För vilken gång i ordningen vet jag inte.
EDIT: Att du väljer att uttala dig om NL och bedömer honom vara värre(?) än KK samtidigt som du avslöjar att du inte känner till så mycket om just KK och hans grova brott, det visar att du inte är riktigt seriös.