Citat:
OM Di Maria nu lämnar för PSG, vad tar Man United in istället? Det är ju ändå en prestige-förlust även om Di Maria inte var så bra förra säsongen. Finns det någon realistisk ytter/offensiv mittfältare med tillräcklig starpower för att ersätta? Och då hoppas jag inte att svaret är Gaitan.
Angående Liverpool läste jag något på Sky om att de enligt Telegraph ser ut att betala klausul-priset för Benteke. Skulle Liverpool få en frisk Benteke i bra form så kan det bli ett väldigt bra köp (dock aningen dyrt kanske), men det känns ju som Liverpool haft extrem otur med sina värvningar det senaste, och Benteke kanske drar ett korsband eller något. Har väl haft en del skador vill jag minnas.
Angående Liverpool läste jag något på Sky om att de enligt Telegraph ser ut att betala klausul-priset för Benteke. Skulle Liverpool få en frisk Benteke i bra form så kan det bli ett väldigt bra köp (dock aningen dyrt kanske), men det känns ju som Liverpool haft extrem otur med sina värvningar det senaste, och Benteke kanske drar ett korsband eller något. Har väl haft en del skador vill jag minnas.
Jadu förhoppningsvis så värvar de ingen ny stjärnspelare på den positionen, finns inte ens några alternativ. Men en nyinhandlad Depay och Young som gjort sin bästa säsong i United hittils samt talangen Januzaj får man inte glömma.
Självklart kommer det vara en prestigeförlust men med PSG's kapital så kan det mildra till den smällen rätt rejält.
Bentekes prislapp är humoristisk stor.. Absolut, det bästa Liverpool kan få men inte den spelaren Liverpool behöver.. På långa vägar.. Har svårt och se Sturridge och Benteke gå ihop på topp. De behöver nu en ledargestalt efter Gerrard. Finnns nog ingen i Liverpoools trupp som kan fylla ihop de tomrummet. (Möjligt vis Milner men det återstår och se)
Är väl möjligt men tror bara att engelska medier är som dom är.. United behöver en striker, vad finns det? BENTEKE!!! Vi kör på de spåret nu..