2015-07-16, 13:36
Medlem
MeggieClearys avatar
Vilken tur att det fanns en ambulans tillgänglig. På många håll i Sverige ska det dras ner och sparas på ambulanser.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/smaland/inga-fler-ambulanser-maste-i-stallet-spara
Citera
2015-07-16, 13:42
Medlem
Tydligen är det landsbygdsminister Sven Erik Bucht som nu träder in i Löfvéns ställe. Inte Romson. Så lite vett har dom i alla fall
Citera
2015-07-16, 13:43
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Efter att han varit i flyktinglägret och lovat alla att få komma till Sverige, så blev han när planet landade i Sverige illamående av vad han ställt till, så han fick bäras ut på bår... Eller?

Möjligen.

Eller så gjorde han en Reinfeldt: Tittade ut genom flygplansfönstret och såg att Sverige har fullt med tomma ytor som (ännu) inte är fyllda med kåkstäder, modulhus, zigenarläger och no-go zoner. Och sen blev han illamående när han insåg att han kanske inte kommer att hinna fylla upp alla dessa tomma ytor under sin mandatperiod.

Det är min gissning.
Citera
2015-07-16, 13:44
Moderator
Unitys avatar
Jag tycker det här med att han bars ut på bår och åkte ambulans, pga illamående, är anmärkningsvärt. I andra länder undviker höga företrädare för landet det in i det längsta då det ger en dålig bild av såväl dem personligen som landet. Så länge de är vid medvetande går de själva, på sin höjd åker de rullstol om benet är av.
Citera
2015-07-16, 14:06
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icefrontier76
Kan ju ha varit någon främmande makt som tog chansen att förgifta världens samvetes ansikte utåt.
Inlägg som detta får mig att önska att forumet hade någon form av "+1"-knapp

- -

OnT hoppas jag det inte var något allvarligt. Romson som statsminister, även om det bara vore ett kortare inhopp, skulle ju vara katastrofalt.
Citera
2015-07-16, 14:09
Medlem
Från SVD:

"– Han blev blev akut illamående efter att vi landat. Vi har varit i Afrika, och han måste ha ätit något, säger Stefan Löfvens pressekreterare Anne Ekberg till SvD."

Man insinuerar alltså att det är riskfyllt att åka till Afrika, att de har kasst käk där.

Rasiiiiiiiiiiiiiiiissstchockkkkkkkkkkkk!!

Jag är KRÄNKT!

http://www.svd.se/just-nu-statsministern-har-lamnat-sjukhuset/om/sverige
Citera
2015-07-16, 14:12
Medlem
Citat:
Från SVD:

"– Han blev blev akut illamående efter att vi landat. Vi har varit i Afrika, och han måste ha ätit något, säger Stefan Löfvens pressekreterare Anne Ekberg till SvD."

Man insinuerar alltså att det är riskfyllt att åka till Afrika, att de har kasst käk där.

Jag är KRÄNKT!

Bara inte statsministern drappas av ebola och smittar hela det svenska folket...
Citera
2015-07-16, 14:16
Medlem
Citat:
Från SVD:

Jag är KRÄNKT!

Nej, han såg Sverige och insåg att det finns så många SD:are här. Det gjorde att han mådde illa och måste spy. Räkningen står skattebetalarna för.

Det är inget rasistiskt mot svarta afrikaner, nej, han mådde ju bra där, det var ju Sverige som orsakade hans illamående. Lövfen hatar Sverige och svenskarna. Det är väl uppenbart? Skicka tillbaka honom till Afrika så kan han leva frisk resten av sitt liv. Vem vet, kanske blir han nån riksdagsledamot där borta? Han kan ju försöka få dit massor med vita människor som letar efter ett bättre liv, och bättre väder. Afrikanerna måste ju gilla det här, kan ju bara vara en vinst för dem.
Senast redigerad av delernen 2015-07-16 kl. 14:20.
Citera
2015-07-16, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Bara inte statsministern drappas av ebola och smittar hela det svenska folket...

Han lär ha varit i Etiopien och inte i Västafrika, så Ebola är inte troligt.
Citera
2015-07-16, 14:24
Medlem
Krya på dig Stefan! Jag håller på dig även om jag röstade moderat i valet. Misstron mot SD har vi gemensamt!
Citera
2015-07-16, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Krya på dig Stefan! Jag håller på dig även om jag röstade moderat i valet. Misstron mot SD har vi gemensamt!

S+M bildar regering 2018, för ni har mer gemensamt än du tror.
Citera
2015-07-16, 17:37
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delernen
S+M bildar regering 2018, för ni har mer gemensamt än du tror.

Ja, då blir det verkligen S&M för det svenska folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in