– Jag är stolt över att Sverige aldrig kommer att fly från sitt medmänskliga ansvar. Men vi ska också få andra länder att också göra sitt.
När jag snackar med folk jag känner i Bryssel säger de rent ut att Stefan Löfvén är obildad och inkompetent. Det är direkt från Bryssel. De undrar hur ett patrask kan bli statsminister. Vad säger det om de som har röstat fram honom?
Sedan kan man fundera över hur många andra länder kommer att lyssna på en alkis som Stefan Löfvén (har inte ens kunnat driva igenom en socionom utb. där alla klarar sig igenom och kommer in) med tanke på att länder inte ens lyssnar på Bryssel.
Man behöver egentligen bara läsa tidningar från andra länder för att inse vilka enorma problem andra europeiska länder brottas med men för att informera sig måste man kunna andra språk. Glömde att vänster och miljöpartipatrask var småstadsanalfabeter.
http://avpixlat.info/2015/08/16/lofven-samtliga-kommuner-ska-ta-emot-asylsokande/#more-152712
Det är dags att lägga en röst på rätt parti så att nollor och alkisar får ägna sig åt något annat.