2015-07-13, 19:29
Medlem
Tycker all form av massproducerad industrilager smakar äckligt men måste jag välja ut ett svart får får det bli något ur arbogas lineuip, speciellt den med 10.2% smakar helt vedervärdigt.
Citera
2015-07-15, 00:05
Medlem
Arnedjupfrysts avatar
Pilsner Urquell alla dar i veckan.
eftersmaken är detsamma som efter man fyllespytt,smaken i munnen är obetalbart äcklig.
fy helvete.
smakar som den heter urquell vafan!
kan lägga till Sofiero i alla dess former,äckelöl utandesslike usch!
Senast redigerad av Arnedjupfryst 2015-07-15 kl. 00:09.
Citera
2015-07-15, 02:33
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Tycker all form av massproducerad industrilager smakar äckligt men måste jag välja ut ett svart får får det bli något ur arbogas lineuip, speciellt den med 10.2% smakar helt vedervärdigt.

Äh, en vanesak.
Sen blir det fånigt med att var- och varannan ska nämna den. Kopparbergs Special Brew 10 är betydligt värre, samma med Three Hearts 7,5. Betydligt vidrigare öl alla dagar i veckan.
Citera
2015-07-15, 03:18
Medlem
sericss avatar
Har svårt för alla IPA sorter jag prövat, kan inte sätta fingret på vad det är men det funkar bara inte
Citera
2015-07-15, 03:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av serics
Har svårt för alla IPA sorter jag prövat, kan inte sätta fingret på vad det är men det funkar bara inte

Vad är IPA sorter?
Citera
2015-07-15, 03:23
Medlem
sericss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Vad är IPA sorter?

India Pale Ale, är tydligen jävligt hett nu bland öl hipsters
Citera
2015-07-15, 03:25
Bannlyst
Citat:
India Pale Ale, är tydligen jävligt hett nu bland öl hipsters

Aha! Själv är jag konservativ och håller mig till Tysk finöl. Reinhetsgabot du vet.
Citera
2015-07-15, 03:41
Medlem
sericss avatar
Citat:
Aha! Själv är jag konservativ och håller mig till Tysk finöl. Reinhetsgabot du vet.

Tyskt är fint! Själv är jag såld på i princip all tjeckisk öl jag smakat, är ingen öl snobb så av dom svenska sorterna föredrar jag en gammal hederlig Norrlands Guld (WT varning? )
Citera
2015-07-15, 03:44
Bannlyst
Citat:
Tyskt är fint! Själv är jag såld på i princip all tjeckisk öl jag smakat, är ingen öl snobb så av dom svenska sorterna föredrar jag en gammal hederlig Norrlands Guld (WT varning? )

Ja lite WT är det nog (inte för att jag bryr mig, blir kallad snobbig bara för att jag envisas med tysköl).
Citera
2015-07-15, 03:48
Medlem
sericss avatar
Citat:
Ja lite WT är det nog (inte för att jag bryr mig, blir kallad snobbig bara för att jag envisas med tysköl).

Haha nä inte jag heller, fast jag hoppas att du skulle säga till mig om jag skulle föredra Kung fast nu kom jag förresten på att den kall sådan är faktiskt vidrigare än en pissljummen IPA
Citera
2015-07-15, 03:52
Bannlyst
Citat:
Haha nä inte jag heller, fast jag hoppas att du skulle säga till mig om jag skulle föredra Kung fast nu kom jag förresten på att den kall sådan är faktiskt vidrigare än en pissljummen IPA

Ja herregud, Kung och Stockholm och allt vad det heter är knappt drickbart. Det kanske går om man är riktigt desperat men själv ser jag till att undvika skiten.
Citera
2015-07-15, 04:40
Medlem
sericss avatar
Citat:
Ja herregud, Kung och Stockholm och allt vad det heter är knappt drickbart. Det kanske går om man är riktigt desperat men själv ser jag till att undvika skiten.

Haha ja dom hade ja glömt bort! Stockholm Festival heter dom va? kattpiss!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in