2015-07-12, 21:25
Medlem
Finns det något bra sätt att hitta någon att sexchatta/mejla med? Jag vet att det finns sidor där du kan sexchatta men jag har inte hittat någon bra som faller mig i smak. Är inte intresserad av att det ska vara cam eller bilder till, vill få egna fantasier om hur det utspelar sig i huvudet men ingen annan verkar hålla med om det. Finns det inte några andra sidor? Eller kanske man ska starta en egen blogg för att få det man vill ha? Är inte så jätte intresserad av att göra det men börjar bli lite desperat att hitta i någon. Har lite udda smak då jag tycker om tvång, utpressning o.s.v och det är heller inget många tycker om. Skulle vara glad för minsta lilla tips på vad jag kan göra, skriver en hel del sexnoveller för att någorlunda få det jag vill ha men det är inte samma sak som när någon annan svarar på det man skriver
Citera
2015-07-12, 21:58
Medlem
spiggnevs avatar
finns rätt nobla forum på hamsterpaj har smackat på många fjortisar därifrån vet dock inte om du är tjej eller kille men prova lätt att få ligga.
Citera
2015-07-12, 22:04
Medlem
mirandakerrs avatar
snuskis.com?
bodycontact.com?
Citera
2015-07-13, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
snuskis.com?
bodycontact.com?
Hahaha vafan är snuskis.com för jävla trams?

För att kunna göra någonting på sidan måste man bli ''GULD & VIPMEDLEM''
1 månad kostar 249, 3 månader för 149, 6 månader för 119 och 1 år för 79kr.
Citera
2015-07-13, 00:32
Medlem
Nej inte ska man betala för något. Blir mer bluff då. Dom som har sidan vill bara dra in så mycket pengar som möjligt.
Finns en annan chatt men tyvärr är det inga där just nu eller ja ibland är det några där.
Citera
2015-07-14, 21:56
Medlem
Hm... vet inte om jag blev klokare på det här, har varit in på bodycontact.com men jag vet inte, fanns flera oseriösa än vad det fanns dom som verkligen ville och du fick inte vara ifred en minut utan att du hade 10 olästa meddelanden. fanns inge andrum eller personer som respekterade inga bilder... Är tjej förresten om det kan hjälpa X) betala något tänker jag inte göra, så desperat är jag inte att jag tänker betala för att prata med personer och så blir jag sedan inte nöjd. Fler förslag skulle hjälpa men jag förväntar mig inga under
Citera
2015-07-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangaMarodoren
Hm... vet inte om jag blev klokare på det här, har varit in på bodycontact.com men jag vet inte, fanns flera oseriösa än vad det fanns dom som verkligen ville och du fick inte vara ifred en minut utan att du hade 10 olästa meddelanden. fanns inge andrum eller personer som respekterade inga bilder... Är tjej förresten om det kan hjälpa X) betala något tänker jag inte göra, så desperat är jag inte att jag tänker betala för att prata med personer och så blir jag sedan inte nöjd. Fler förslag skulle hjälpa men jag förväntar mig inga under

Hehe jag tror ditt problem är löst, du lär ju ha fått tonvis med mail av kåta killar som gärna chattar gratis :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in