2015-07-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
Har tänkt lite på en sak.

Blundar ni efter vändning eller tittar ni? Och isf vart fan tittar ni?
Jag njuter bäst när jag blundar, men det låter på vissa av er som att ni "är med" i massagen och har ögonkontakt. Det skulle kännas jäkligt konstigt för mig

Jag brukar titta på tjejen. Det blir lite prat mellan oss. Jag tycker inte det är något fel i att skapa personkontakt.
Jag behöver inte blunda för att slappna av. Eftersom jag är ena halvan, så är jag givetvis "med" i massagen
Citera
2015-07-04, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
Har tänkt lite på en sak.

Blundar ni efter vändning eller tittar ni? Och isf vart fan tittar ni?
Jag njuter bäst när jag blundar, men det låter på vissa av er som att ni "är med" i massagen och har ögonkontakt. Det skulle kännas jäkligt konstigt för mig

Oftast så har jag lite ögonkontakt med tjejen och lite småprat. Är hon närgången kring ljumsken så får det oftast effekt.
Och då brukar jag titta lite extra på henne för att se hennes reaktion. Så ut och prova!
Citera
2015-07-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen
Har varit på en mängd olika salonger i Gbg och aldrig fått en antydan till något annat än massage... Undra vad man gör för fel.
har varit på 3 stycken bara,har blivit erbjuden på 2 av dom.
Citera
2015-07-05, 00:20
Medlem
Brandmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
har varit på 3 stycken bara,har blivit erbjuden på 2 av dom.
Livet är orättvist...
Citera
2015-07-05, 12:57
Medlem
Hej, ladyboys på massage salonger i stockholm finns det ?
Citera
2015-07-05, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatan89
Hej, ladyboys på massage salonger i stockholm finns det ?

Ja det finns ladyboys på några salonger.
Citera
2015-07-05, 19:37
Medlem
En salong som har skylt om kameraövervakning lär ha dåliga odds på extra och bra odds på bra massage eller vad tror ni?
Citera
2015-07-05, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av totte1980
En salong som har skylt om kameraövervakning lär ha dåliga odds på extra och bra odds på bra massage eller vad tror ni?

Var finns det en salong med skylt om kameraövervakning? Du fantiserar väl lite nu och hoppas att få komma med i en porrfilm?
Citera
2015-07-06, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Var finns det en salong med skylt om kameraövervakning? Du fantiserar väl lite nu och hoppas att få komma med i en porrfilm?
Det finns flera salonger med kameraövervakning, men (förhoppningsvis) endast vid entrén. Tror att man måste söka tillstånd hos länsstyrelsen för detta samt även informera via skyltning.

Sen känner jag personligen till två salonger där man haft dold kameraövervakning även i massagerummen. Det är dock några år sedan nu. En salong söder om söder som inte längre finns kvar. En salong i city som nu drivs i ny regi.
Citera
2015-07-06, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Salongen finns i Gbg

Nja, vill inte vara med på porrfilm.

Min fråga var snarare är det är ett bra ställe att gå till den gången man vill ha en bra massage eller den gången man vill ha extra.
Citera
2015-07-06, 11:41
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totte1980
Salongen finns i Gbg

Nja, vill inte vara med på porrfilm.

Min fråga var snarare är det är ett bra ställe att gå till den gången man vill ha en bra massage eller den gången man vill ha extra.

Har det med kameror att göra?
Det finns flera salonger i Stockholm som har kamerabevakning vid dels dörren samt med riktning mot kassan då en del inkomster har en tändes att försvinna då och då.
Och då visar det sig att personalen inte varit helt ärlig.
Den salong som bevakade rummen av en svartsjuk idiot har fått ta bort sina kameror då kundunderlaget försvann
Citera
2015-07-06, 14:43
Medlem
Någon som vet att detta finns i Södertälje? Frågar inte om en specifik salong bara om det finns?

Finns typ 5 salonger jag vet om men känner inte för att spendera 400x / salong för att se om det erbjuds..

Och är det värt det att betala 300-500 sek för en hj?
eller kan man begära lite mer?
eller är det bara massören som bestämmer?
Om frågan om "där också?" Dyker upp, kan man dra fram 2 500 lappar och begära mer eller är det en dum idé?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in