2015-07-12, 14:41
Medlem
hakansukkurs avatar
Mycket lallande här i tråden. Så ni menar att bara för att Florentino är ett svin är det ok för Iker att vara ett också? Nej du, en kapten som för många är en idol och var nära att kunna bli en ikon har jag lite högre förväntningar på och måste agera som ett föredömme. Iker valde pengar (,sig själv och landslaget) före klubb och fans. Men detta är numera historia och jag hoppas att han kan bli klubblegend i Porto, för i RM är det för många som sett igenom hans beteende.
Citera
2015-07-12, 15:49
Medlem
NoTruces avatar
Florentino P€r€$ och hans Real Madrid har redan tagit bort Ikers profil på sajten. Och då har han inte ens blivit presenterad av Porto än. En skammens dag.

Sen tycker jag att man mer eller mindre diskvalificerar sig från diskussion när man kallar en av klubbens största genom alla tider för fitta.
Citera
2015-07-12, 16:59
Medlem
Cambijaos avatar
http://www.realmadrid.com/noticias/2015/07/declaracion-de-iker-casillas

Tär i hjärtat på en när man lyssnar på Iker.
Citera
2015-07-12, 17:18
Medlem
Zog Ruless avatar
Trist historia med Casillas, känns som det hade kunnat hanterats bättre av alla parter. Nu blev det som det blev och ligan blir en profil fattigare.

Träningen börjar för Barcelonas spelare imorgon, inte alla men de flesta. Messi, Mascherano, Alves och Bravo dyker upp i augusti har jag för mig.
Citera
2015-07-13, 01:46
Medlem
hakansukkurs avatar
Jag kan möjligtvis varit för hård mot Iker, för med dessa juveler till föräldrar är det uppenbart att man inte blir raketforskare.

De kallar Porto en div 3 klubb dagen deras son går dit.

http://www.elmundo.es/cronica/2015/07/12/55a0e10be2704e9d688b456f.html

EDIT: Hans farsa som redan snott pengar av sonen (ingen vet hur mycket men +10m€ borde det vara) är rädd att Iker kan bli fattig en dag och behöva städa toaletter.
Senast redigerad av hakansukkur 2015-07-13 kl. 01:56.
Citera
2015-07-13, 10:01
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Jag kan möjligtvis varit för hård mot Iker, för med dessa juveler till föräldrar är det uppenbart att man inte blir raketforskare.

De kallar Porto en div 3 klubb dagen deras son går dit.

http://www.elmundo.es/cronica/2015/07/12/55a0e10be2704e9d688b456f.html

EDIT: Hans farsa som redan snott pengar av sonen (ingen vet hur mycket men +10m€ borde det vara) är rädd att Iker kan bli fattig en dag och behöva städa toaletter.

Vilka stolpskott...

Hoppas Iker får det bra i Porto bara, det förtjänar han.
Citera
2015-07-13, 14:47
Medlem
Idag råkade jag sitta bredvid en mäklare på ett fik och råkade höra ett samtal denne hade med sin mäklarfirma. Samtalet gick ut på att fotbollsspelare X idag landar i Barcelona för att titta på ett hus i Castelldefels, under samtalet framkom det att fotbollsspelarens agent tydligen har begärt att affären skall hållas hemlig för media. Så frågan är, en Barcelona eller Espanyol värvning på gång? Pogba på ingång
Citera
2015-07-13, 15:23
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Idag råkade jag sitta bredvid en mäklare på ett fik och råkade höra ett samtal denne hade med sin mäklarfirma. Samtalet gick ut på att fotbollsspelare X idag landar i Barcelona för att titta på ett hus i Castelldefels, under samtalet framkom det att fotbollsspelarens agent tydligen har begärt att affären skall hållas hemlig för media. Så frågan är, en Barcelona eller Espanyol värvning på gång? Pogba på ingång
Har ju ryktas länge om att Granqvist ska vara på ingång till Barcelona. Återstå att se.

Kan det möjligtvis vara en ersättare till Pedro?
Citera
2015-07-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Har ju ryktas länge om att Granqvist ska vara på ingång till Barcelona. Återstå att se.

Kan det möjligtvis vara en ersättare till Pedro?

Normalt sett brukar spelare skriva på för en ny klubb innan man börjar leta efter hus, det är därför som jag funderar på om det är Pogba, han har antagligen klart med både Laporta och Bartomeu och blir isåfall presenterad som ny spelare ganska snart efter att valet är klart.

Det skulle också kunna vara en ersättare till Kiko Casilla i Espanyol, Parreño duger inte som förstaval i Espanyol så där behövs en ersättare, det skulle också förklara att media hålls utanför, det skulle vara korkat av Espanyol att presentera en ersättare innan man har lyckats krama ur allt man kan ur försäljningen av Casilla.
Citera
2015-07-13, 16:15
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Normalt sett brukar spelare skriva på för en ny klubb innan man börjar leta efter hus, det är därför som jag funderar på om det är Pogba, han har antagligen klart med både Laporta och Bartomeu och blir isåfall presenterad som ny spelare ganska snart efter att valet är klart.

Det skulle också kunna vara en ersättare till Kiko Casilla i Espanyol, Parreño duger inte som förstaval i Espanyol så där behövs en ersättare, det skulle också förklara att media hålls utanför, det skulle vara korkat av Espanyol att presentera en ersättare innan man har lyckats krama ur allt man kan ur försäljningen av Casilla.

Pekar inte det mesta mot att Pogba stannar även den här säsongen och drar först nästa sommar?
Citera
2015-07-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Mycket lallande här i tråden. Så ni menar att bara för att Florentino är ett svin är det ok för Iker att vara ett också? Nej du, en kapten som för många är en idol och var nära att kunna bli en ikon har jag lite högre förväntningar på och måste agera som ett föredömme. Iker valde pengar (,sig själv och landslaget) före klubb och fans. Men detta är numera historia och jag hoppas att han kan bli klubblegend i Porto, för i RM är det för många som sett igenom hans beteende.
Du menar alltså att Casillas ilämna klubben p.g.a. de spanska medierna och Perez? Att den sistnämnde dessutom lade upp 15-20 miljoner euro för att han skulle lämna, så bör t.o.m. du inse att Casillas var hyfsat oönskad.

Casillas pengakåt? Skulle spanjoren vilja sänka sin nuvarande lönen för att fortsätta stanna i Madrid trots att hans kontrakt var giltigt?

Oavsett vad du än tycker, kommer San Iker att ses som en av Madrids allra främsta spelare och vara en respekterad legend.
Citera
2015-07-13, 17:50
Medlem
Tiqui-tacas avatar
Citat:
Citat:

Bartomeu verkar ha gjort en u-sväng gällande Pogba. Häromdagen så svarade han så här på en fråga om värvningen av Arda: "Coachen bad om honom precis som med Aleix Vidal", för att senare svara på en fråga gällande Laportas push för att signa Pogba: "Luis Enrique har inte bett om Pogba och Juventus vill heller inte sälja".

Citat:

Det här låter troligt. Jag gissar på Sergio Romero.
Senast redigerad av Tiqui-taca 2015-07-13 kl. 17:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in