2015-07-13, 09:40
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
I runda slängar 20% om jag har förstått det hela rätt.
Tråkigt att det är just QPR som klubben som får pengarna. De har redan tillräckligt.
Citera
2015-07-13, 09:54
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Tråkigt att det är just QPR som klubben som får pengarna. De har redan tillräckligt.

För egen del handlar det mer om att Liverpool få mindre del av kakan. Men ja, skall bli intressant vad som händer i veckan nu när dammluckorna har öppnats.
Senast redigerad av isch 2015-07-13 kl. 10:00.
Citera
2015-07-13, 10:13
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Glen Johnson helt klar för Stoke. 2 år.
Citera
2015-07-13, 10:47
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
rätt bra Cash på Liverpool hoppas bara dom spenderar pengarna bättre än sist.

Kommer bli Benteke och sen är det nog färdigvärvat skulle jag tro. Man har värvat sämre förut men Liverpool har inte direkt imponerat detta fönster heller.

Man Utd börjar se riktigt bra ut. Kan Arsenal och City värva bra också så kan vi ha fyra klubbar som slåss om titeln den här säsongen.
Citera
2015-07-13, 12:12
Bannlyst
Förstår inte resonemanget om att försäljningen av Sterling är så bra för Liverpool. För det första så är han deras bästa spelare, för det andra så sänder det rätt dåliga signaler och för det tredje, vem ska de köpa som är bättre än Sterling? Liverpool kommer inte kunna locka till sig en Reus. Det spelar liksom ingen roll om man får mycket pengar om man inte gör något vettigt av dom. Precis som att det var dåligt för Liverpool när de sålde Suarez, trots att de fick mycket pengar.

För Uniteds del får man vara oerhört nöjd med dubbla Sch. Dessutom Darmian på det som är en vettig värvning och Depay som jag är spänd på att se. Nu fattas väl bara en striker och eventuellt en mittback. Enligt Jamie Jackson som får anses ha bra koll på United så är man ute efter Cavani.
Citera
2015-07-13, 12:29
Medlem
thatis7tisshows avatar
United har, än sålänge, värvat riktigt jävla bra. Behåller man Di Maria tro? Förvånar mig inte om man gör en 2 tunga värvningar till detta fönster.

Chelsea ska vara nära Pedro, 22 miljoner (glömt om det var pund eller euro...). Osäker på om vi får se så mycket mer utöver det köpet. Mourinho ska ha stoppat Mikel>Fenerbache.
Citera
2015-07-13, 12:36
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Glen Johnson helt klar för Stoke. 2 år.

Ytterst märkligt att han lyckas få ett nytt PL-kontrakt. En liga med långsammare spel hade passat honom mycket bättre.
Citera
2015-07-13, 13:22
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
United har, än sålänge, värvat riktigt jävla bra. Behåller man Di Maria tro? Förvånar mig inte om man gör en 2 tunga värvningar till detta fönster.

Chelsea ska vara nära Pedro, 22 miljoner (glömt om det var pund eller euro...). Osäker på om vi får se så mycket mer utöver det köpet. Mourinho ska ha stoppat Mikel>Fenerbache.

Var helt övertygad om att Di Maria skulle stanna men börjar vackla lite. Pratas om PSG och Cavani som någon form av del i en sådan deal vilket jag gärna hade undvikit. Frågan är bara vilken anfallare som United kommer sikta in sig på nu när RVP är borta.
Citera
2015-07-13, 13:23
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Asmir Begovic klar för Chelsea.
Citera
2015-07-13, 13:24
Medlem
Cambijaos avatar
Jag antar att United kommer spela med en anfallare denna säsong. Varför lirar man inte bara med Rooney och Javier som backup? Om nu Javier är okej med det, det vill säga.
Citera
2015-07-13, 13:26
Bannlyst
Chelsea får en helt fantastisk reservmålvakt, tycker nästan det är lite onödigt köp. Men men. Frågan är hur fan Begovic resonerar? Han är bra nog för att vara förstemålvakt i ett lag just under toppen som Liverpool, Tottenham, Sevilla etc så går han till Chelsea för att sitta på bänken. Helt obegripligt resonerat. Trist för alla bosnier dessutom som får se sin förstemålvakt i landslaget utan speltid.

Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Jag antar att United kommer spela med en anfallare denna säsong. Varför lirar man inte bara med Rooney och Javier som backup? Om nu Javier är okej med det, det vill säga.

Är väl inte helt uteslutet att det blir så heller. Även om jag kan tycka att det är i det tunnaste laget.
Senast redigerad av speedi- 2015-07-13 kl. 13:34.
Citera
2015-07-13, 13:55
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Hoppas på reus , skulle vara en perfekt ersättare , dessutom betydligt bättre

Reus har nog andra alternativ i huvudet

Han kunde ju gått för 25m euro i sommar, till vilken klubb han ville. Reus är en aning bättre än Liverpool. Han valde istället att skriva på ett nytt kontrakt (då han faktiskt spelar i sin barndomsklubb/favoritklubb), men om Reus drar, så är det ju till någon av de 2 spanska klubbarna, United eller Chelsea. Liverpool är inte ens större än ett Dortmund som slutar 6:a i BL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in