• 1
  • 2
2014-03-26, 11:23
Medlem
views avatar
Hejsan. Jag har kollat runt i lite trådar angående RC benso. Jag har fått uppfattningen om att dom verkar vara riktigt svara (majoriteten av dom) och därför har jag inte riktigt velat beställt.. Hur är dessa jämfört med riktiga benso som tex Xanor eller ikto. Finns det någon riktig motsvarighet till dessa när det kommer till dessa och i så fall vilka då?

Mycket tacksam för svar

Mvh
Citera
2014-03-27, 01:59
Medlem
Ikto är bäst, gillar muskelavslappningen och att jag inte behöver så mycket, ibland räcker det med 1/4 roche 2mg om man ska supa på det. Xanor har jag bara käkat någon gång så kan inte jämföra mot något annat.

Flubro är enda RC-benzon jag provat och den är mest lik ikto av de andra bensons jag käkat men inte lika skön. Med tanke på tillgängligheten och priset så tycker jag absolut de är värda priset för att landa på från psykadelika och CS.

De funkar även som ångestdämpande och tar bort den sociala ångesten också. Någon skrev att 10mg flubro = 2mg ikto vilket jag kan hålla med om.

Summa summarum: Flubro, enda RC-benzon jag provat på, är värd att köpa med tanke på pris, tillgänglighet och att den fortfarande är laglig Men om det var likadant för ikto, xanor, valium hade jag köpt dem ist.
Citera
2014-03-27, 02:47
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Flubro är en av de bästa bensona jag har provat, likt ikto fast bättre.
Citera
2014-04-03, 00:18
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av view
Hejsan. Jag har kollat runt i lite trådar angående RC benso. Jag har fått uppfattningen om att dom verkar vara riktigt svara (majoriteten av dom) och därför har jag inte riktigt velat beställt.. Hur är dessa jämfört med riktiga benso som tex Xanor eller ikto. Finns det någon riktig motsvarighet till dessa när det kommer till dessa och i så fall vilka då?

Mycket tacksam för svar

Mvh

Flubromazepam men det är lite sent nu...
Mvh
Citera
2015-07-11, 06:55
Medlem
Iktoviril är svaga som fan, Jag äter sällan benz men jag skulle lätt äta 10 ikto på nåra timmar o en flaska rödvin o jag ser inte ens påverkad ut. RC bensodiazepinerna är bra mkt starkare beroende på vika man talar om. Xanor är nog den sämsta benzen i mitt tycke, Jag känner inget av dem. De bästa läkemedels benzodiazepiner är nog temesta, flunisar och thailändska valium, stesolid är även dåliga fast de innehåller diazepam precis som valium. Stessar gör mig nervös. rc benz är för forskning för att se om det kan användas som läkemedel. eller så är det gammla patent som tagits fram. dessa bensodiazepiner funkade inte som medicin då de var alldeles för starka, beroendeframkallande eller helt enkelt för svaga, kan även ha visat sig att de haft någon lustig biverkan som minnesluckor i 2 veckor.
Citera
2015-07-11, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Ikto är bäst, gillar muskelavslappningen och att jag inte behöver så mycket, ibland räcker det med 1/4 roche 2mg om man ska supa på det. Xanor har jag bara käkat någon gång så kan inte jämföra mot något annat.

Flubro är enda RC-benzon jag provat och den är mest lik ikto av de andra bensons jag käkat men inte lika skön. Med tanke på tillgängligheten och priset så tycker jag absolut de är värda priset för att landa på från psykadelika och CS.

De funkar även som ångestdämpande och tar bort den sociala ångesten också. Någon skrev att 10mg flubro = 2mg ikto vilket jag kan hålla med om.

Summa summarum: Flubro, enda RC-benzon jag provat på, är värd att köpa med tanke på pris, tillgänglighet och att den fortfarande är laglig Men om det var likadant för ikto, xanor, valium hade jag köpt dem ist.
2Mg ikto är inte ens i närheten av 10mg flubbar, 2 flubbar kanske är som 10 ikto!
Citera
2015-07-11, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MScontin
2Mg ikto är inte ens i närheten av 10mg flubbar, 2 flubbar kanske är som 10 ikto!
Precis. Iktorivil är mycket svagare än flubb.

Ska man jämföra flubb med något så jämför det med halcion. De är ganska lika
Citera
2015-07-11, 14:54
Bannlyst
Flubromazepam och Pyrazolam var bland de ABSOLUT bästa benso jag testat nånsin, de är bättre än de barbiturater jag köper.

Hade de RCbensona funnits kvar hade jag lätt bara köpt dem + flunisar och imovane som jag köpt länge och de + Fenazepam som jag visserligen inte tror är RC och tyvärr inte finns längre va jag vet inrikes men iaf så hade allt detta vart min inöpslista iaf.

RC kan vara superbra, tyvärr är det inga jag upptäckt ännu just nu som är bra av RC. Trist
Senast redigerad av Wastebasket 2015-07-11 kl. 14:57.
Citera
2015-07-11, 16:29
Bannlyst
FLUBROMAZOLAM menade jag i förra innlägget, jag skrev fel!

Ursäkta alla

Med vänlig hälsning // Waste
Citera
2015-07-15, 20:21
Medlem
Vissa RC är bättre än "riktiga", t.ex. flubromaZEPAM och klonazolam.

Pyrazolam, diclazepam, nifoxipam och så vidare var dock riktigt värdelösa, och flubromaZOLAM var livsfarligt.

Så det går inte att säga att någon alltid är bäst.
Citera
2015-07-15, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Vissa RC är bättre än "riktiga", t.ex. flubromaZEPAM och klonazolam.

Pyrazolam, diclazepam, nifoxipam och så vidare var dock riktigt värdelösa, och flubromaZOLAM var livsfarligt.

Så det går inte att säga att någon alltid är bäst.
Definiera "bättre".

Om man menar att det kan vara sjukt jävla starka så absolut. Flubben var ju helt galen. Men det finns ju oftast en anledning varför de inte existerar inom sjukvården och allmänmedicinen. Kan vara att de har biverkningar eller så kan det vara att de helt enkelt inte har något användningsområde etc, så var inte för snabb med att påstå att rc benso är bättre än de gamla hederliga.

Personligen känner jag mig tryggare med att veta att det finns rejäl forskning bakom det jag petar i mig, må så vara att det inte är nyttigt, men man vet i alla fall att det finns kunskap bakom.

Om man vill flumma så funkar ju flubb och klona absolut, men att käka dessa regelbundet i självmedicineringssyfte tror jag inte på. Rc benso gör sig bäst vid festliga tillfällen någon gång då och då när man vill spåra lite anser jag.
Citera
2015-07-16, 00:18
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Ett godkänt läkemedel, tillverkat av ett licensierat läkemedelsbolag är väll på alla vis bättre än
en hemmamocklad kemikalie som pressats i någons garage.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in