2015-07-09, 20:41
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Han ser ut som en inavlad blond, blåögd bondlurk.

Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Inavlad? Snarare mer pundig/alkis.

Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Han såg ut som han skulle platsa i the Shining, psykovibbar.

Hur ser ni sådana saker? För mig ser han ut som en hygglig typ, nykter fridykare och deltidsbrandman, kvarterets hjälpsamme granne. Ungefär.

Om orsakerna, så behöver man inte ta till droger, vansinne m.m. Det finns föräldrar som gör sådana här saker när de upplever hela familjetillvaron som en katastrof. I upprördheten inbillar de sig att t ex en skilsmässa är så hemskt att de gör barnen en tjänst genom att döda dem. Det avslutades inte med ett självmord i detta fall, annars är det ganska vanligt och kallas utökat självmord. Det är inte bara män som gör sådant, de sociala myndigheterna varnade ju för att 'Mia' i affären som kallas 'Gömda' riskerade att göra "utökad suesid".
Citera
2015-07-09, 20:46
Medlem
Jag tippar på att det återigen är en svensk som inte pallar att frun lämnar honom, det har hänt allt för många ggr, och hur många ggr har inte svenska män slagit sin taibrudar dom har importerat..
Citera
2015-07-09, 20:48
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Fy fan. Att mörda sin egen dotter borde vara dödsstraff. Jag lider med övriga familjemedlemmar.

Men nu vet vi alla fall att PK-media kommer visa bild på GM med tanke på vem han är.. Det kommer vara lika tragiskt som mordet att man säljer lösnummer som man använder sig pga av sin vänsterpolitik. Tvi fan.

Skänker en stor tanke till modern i denna sorgs stund. Usch för att få bli utsatt för något så hemskt.

Vet vi något om det fanns problem i familjen sen tidigare?
Nja... läser ett inlägg på mammans facebook som kan tyda på problem i förhållandet. Hon visar dessutom fula fingret på bilden.

P**yom P**prang
den 14 juli 2014 · Bålsta ·
👎👊 För en kille som tar vänner i första hand framför sin familj kan dra till helvete.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=663441640407098&set=a.1210225646490 11.31615.100002238051611&type=1&theater
Senast redigerad av Timeout 2015-07-09 kl. 20:56.
Citera
2015-07-09, 20:52
Medlem
playboykungens avatar
Han har även försökt döda hennes andra barn också Nya uppgifter kom strax före klockan 20.

- Det fanns två ytterligare personer i bostaden när knivskärningen inträffade.

http://www.unt.se/uppland/enkoping/barn-dodad-i-knivattack-3802926.aspx
Citera
2015-07-09, 20:58
Medlem
watsups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playboykungen
Han har även försökt döda hennes andra barn också Nya uppgifter kom strax före klockan 20.

Hur får du det till att han försökt mörda dom andra barnen?

Förmodligen ville kvinnan hans skiljas och det kunde inte en redan osäker ev tidigare utsatts person tåla och det slog fullständig slint i skallen.
Citera
2015-07-09, 20:58
Medlem
Citat:

Det står inget om att han försökt döda hennes andra barn med i länken ,vart har du fått den infon ifrån ?
två andra personer har blivit hotade står det .
Citera
2015-07-09, 21:01
Medlem
playboykungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Det står inget om att han försökt döda hennes andra barn med i länken ,vart har du fått den infon ifrån ?
två andra personer har blivit hotade står det .
för att Jag hos en god vän som bor granne och då fick man se hela skitet
Citera
2015-07-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backentopp
Jag tippar på att det återigen är en svensk som inte pallar att frun lämnar honom, det har hänt allt för många ggr, och hur många ggr har inte svenska män slagit sin taibrudar dom har importerat..

Ja, hur många gånger?
Citera
2015-07-09, 21:03
Medlem
Citat:
Otroligt svårt att förstå vad du skriver,
Är du full/påverkad?!?
Citera
2015-07-09, 21:04
Medlem
King Pins avatar
Gissar att hon tröttnat på sin dyngrake svenne till man och tänkte ta med dottern och flytta till Thailand. Killen är packad och får spelet.
Citera
2015-07-09, 21:06
Medlem
watsups avatar
Citat:

Men då kan du inte länka/citera något helt irrelevant förstår du väl.
Citera
2015-07-09, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nja... läser ett inlägg på mammans facebook som kan tyda på problem i förhållandet. Hon visar dessutom fula fingret på bilden.

P**yom P**prang
den 14 juli 2014 · Bålsta ·
👎👊 För en kille som tar vänner i första hand framför sin familj kan dra till helvete.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=663441640407098&set=a.1210225646490 11.31615.100002238051611&type=1&theater
Lurigt detta, sen då bröllopsbilden upplagd i April. De har ju gjort en ceremoni i Thailand, men det kanske bara var just ceremonin för man skall ju registrera den också hos lokala myndigheter för att det skall bli legalt och även regga det i Sverige om man sen vill vara gifta. Sen fundera jag på att inte lilltösen är skriven på adressen, och att killen inte är med i hennes avd för familj. De verkar ha gått lite fram och tillbaka, sen om han då väljer polarna så är det väl kanske så att han gillar party och med det kanske droger och då blir det vansinnes grejer... Ja fy fan för att ge sig på egna ungar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in