Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Eftersom många empatilösa troll härjar i denna tråd och påstår både det ena och det andra (som visat sig vara lögner) så undrar jag om det är en källa från en artikel, från en vettig och välkänd användare, från en användare med få inlägg eller från en person känd för att söka uppmärksamhet? Om det är de två senare sätter jag inte så mycket tilltro till uppgiften. Jag minns då det stod om stirrandet första gångeni tråden, men jag fick aldrig då klarhet i hur personen visste det. Hoppades att du hade en säkrare källa än att nån bara påstått det i tråden.
Vissa med säkra källor har t ex påstått att Lisa är styckad i 5 delar, andra med säkra källor påstår att hon är styckad i 6 delar, ytterligare säkra källor hävdar att hon inte är styckad. Det finns också som enligt säkra källor påstår att hon hört av sig till en kompis i samband med överfallet. Polisen hävdar däremot att LH skickade ett sms till pappan 18.23 om att hon skulle åka hem och att det var sista gången den användes. Så du förstår att hitta-på-faktorn är hög i tråden. Har du nån möjlighet att leta fram ursprungsinlägget så vi kan ser om det kommer från en känd tidningskälla, från en användare som brukar skriva vettiga saker eller om det bara är en trådsanning?

Nej , jag minns inte vad det kommer ifrån , men jag vet att det var precis i början .
Om det kom från tv , radio eller om jag läst det är borta ur skallen .
Någon här kan ev hjälpa till .